پایان قرارداد هوشمند سوئیفت و مقابله با تخلفات تجارت الکترونیک

گزیده اخبار پرداخت های بانکی در جهان

گزیده اخبار در خصوص پرداخت های بانکی در جهان در این مطلب آورده شده که توسط مشاورین این صنعت و افراد متخصص این صنعت در جهان تهیه و تنظیم شده است.دستگاه های خودپرداز ماکائو با استفاده از فناوری تشخیص چهره می توانند وجوه را پیگیری کنند. کپتال وان گروپ، ریسک فیلد را جهت مقابله با تخلفات تجارت الکترونیک بازگرداند.

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،گزیده اخبار در خصوص پرداخت های بانکی در جهان طز چند روز اخیر به شرح زیر بوده است.

– به گزارش خبرگزاری بلومبرگ، دستگاه های خودپرداز ماکائو با استفاده از فناوری تشخیص چهره می توانند وجوه را پیگیری کنند.  چینی ها فقط از طریق رمز عبور نمی توانند از خود پرداز پول بردارند، بلکه آنها باید 6 ثانیه به دوربین خودپرداز نگاه کنند تا نرم افزار بتواند از طریق تشخیص هویت، چهره آنها را تایید کند تا بتوانند تراکنش های مالی خود را به راحتی شناسایی، پیگیری و نظارت کنند.

– به گزارش رویترز، کپتال وان گروپ،  ریسک فیلد را جهت مقابله با تخلفات تجارت الکترونیک بازگرداند.  ریسک فیلد که مشتریانش شامل شرکتهای خرده فروشی ایالات متحده هستند، گفت از بودجه خود برای فروش نرم افزارهای خود در سطح جهان استفاده خواهد کرد که به فروشندگان آنلاین این امکان را می دهد تا خریداران متقلب آنلاین را کاهش دهند و با تشخیص اشتباه خریداران واقعی خود را از دست ندهند. طبق آمار لگزیس نگزیس، در سال 2016 تقلب در خرید آنلاین از 1/32 درصد در طول یکسال به 1/47 درصد رسیده است.

– اف آی اس، امکانات پرداخت پول نقد بدون کارت خود را به هزاران خودپرداز کاردترونیکز در سطح ایالات متحده گسترش داد. به گزارش دیجیتال ترانزکشن نیوز، دسترسی به پول نقد بدون کارت در خودپردازها در حال گسترش است. شرکت اپراتور خود پرداز کاردترونیکز، که بیش از 233 هزار خودپرداز در سطح جهان را اداره می کند، امکان دسترسی به پول نقد بدون کارت را در خودپردازهای سراسر ایالات متحده فعال ساخت.

– به گزارش خبرگزاری سوئیفت، قرارداد آزمایشی پلت فرم بین بانکی سوئیفت با شرکت اسمارت کانتراکت به پایان رسید. پروژه «اثبات مفهوم امروز» اولین پروژه شرکت اسمارت کانتراکت بود. این پروژه به کاربران این امکان را می دهد تا به قراردادهای هوشمند متصل شوند و امکان ورود داده، استفاده از اپلیکیشن های تحت وب و پرداخت آنلاین، در این قراردادها برای مشتریان وجود دارد.

– به گزارش خبرگزاری تودی آنلاین، متروی پکن بدنبال افزایش مشتریان بدون کارت خود است. با وجود اینکه روزانه 13 میلیون مسافر از متروی پکن استفاده می کنند ولی تعداد بسیار کمی از آنها از تلفن های همراه خود برای پرداخت هزینه بلیط استفاده می کنند. این بدان دلیل است که تنها موبایل هایی که دارای سیم کارتی با قابلیت «ان اف سی » هستند می توانستند این گونه پرداختها را انجام دهند. در سال گذشته تمامی تولید کنندگان گوشی های هوشمند این قطعه را به گوشی خود اضافه کردند و تنها با دانلود یک نرم افزار افراد می توانند از امکان پرداخت آنلاین بلیط با تلفن همراه بهره ببرند.

مترجم شکوفه برزگر ملکی

منبع paymentsnews

پایان پیام

منبع paymentsnews

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

28  ⁄    =  4