فاجعه ای بدتر از برکسیت برای موسسات مالی( برای شنبه)

طبق تحقیقات موسسات مالی بیشتر از اینکه نگران برکسیت باشند نگران حملات سایبری و امنیت شرکت خود در برابر این حملات هستند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،

شرکتهای مالی بریتانیا هر ساله میلیونها دلار صرف استخدام متخصصان سنتی مانند مشاوران حقوقی و متخصصان مدرن و متخصصین فناوری های مختلف برای حفظ حیات در دنیای رو به پیشرفت امروز می کنند. طبق تحقیقات شرکت بارکلیکارد، شرکتهای کوچک انگلستان سالانه در حدود 3 میلیاد پوند صرف استخدام متخصصین امنیت سایبری می کنند. این رقم معادل 1600 پوند برای هر شرکت است. بسیاری از شرکتهای مالی بزرگتر 10 برابر این مبلغ را هزینه می کنند.

 

هزینه های مربوط به امنیت سایبری شرکتهای کوچک نسبت به سال گذشته 43 درصد افزایش داشته است و نزدیک به 31 درصد نوآوری در صنعت پرداخت داشته اند. کسب و کارهای کوچک تصمیم دارند سرمایه گذاری خود در زمینه استخدام متخصصین امنیت سایبری را 32 درصد و نو آوری را 23 درصد افزایش دهند. 34 درصد از شرکتها نگران توانایی خود در مدیریت اولویت های تقاضا برای رشد مشاغلشان هستند.

 

جالب توجه ترین مساله در بین شرکتها این است که نگرانی آنها در مورد امنیت سایبری بیشتر از نگرانی آنها پیرامود مساله برکسیت است. 44 درصد از مدیران نگران امنیت سایبری هستند در حالی که 34 درصد آنها نگران تاثیر برکسیت بر مشاغلشان هستند.

 

این شرکتها عقیده داشتن با افزایش امنیت شرکتشان توانستند 23 درصد رضایت مشتریانشان در خصوص امنیت  را افزایش دهند. شرکتها به دنبال کارشناسانی هستند که بتوانند امنیت مربوط به فناوری هایی که در آینده وارد بازار می شوند مانند تجارت محاوره ای، دستیار دیجیتال، پرداخت نامرئی را نیز فراهم کنند. در بین شرکتها 33 درصد هرگز در مورد این گونه فناوری ها چیزی نشنیده بودند در حالی که 44 درصد از مشتریان تمایل به استفاده چنین روشهایی برای پرداخت دارند.

 

نتایج این تحقیقات نشان می دهد در آینده نیاز به کارشناسان بیشتری در موارد زیر افزایش خواهد یافت

  • مشاوران اجتماعی که تقاضا و بازخورد مشتریان نسبت به خدمات و رفتار شرکتها را تحلیل خواهند کرد
  • درمانگران کارمندانی که به دلیل رابطه با ارباب رجوع همیشه با جامعه سر و کار دارند
  • طراحان فضای آنلاین، که مسئول ترکیب فناوری با واقعیت مجازی برای ایجاد تجربه ای بهتر در معاملات آنلاین برای کاربران هستند

چالش های فناوری همواره در حال گسترش هستند و شرکتها باید چشم اندازهایشان را گسترده تر کنند.

 

مترجم شکوفه برزگر ملکی

پایان پیام

منبع www.finextra.com

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

33  +    =  34