بانکداری الکترونیک موثر در رضایتمندی مشتریان

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران:

مرتضی اکبری مدیرعامل بانک مهر بر اهمیت بانکداری الکترونیک تاکید کرد.

مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در بازدید از شعب استان آذربایجان شرقی بر اهمیت بانکداری الکترونیک و نقش موثر آن در افزایش رضایتمندی مشتریان، مراجعان و متقاضیان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک و به نقل از ایسنا؛ مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با اشاره بر اهمیت نقش بانکداری الکترونیک در راستای تحقق اصول مشتری‌مداری بیان داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای مشتری‌مداری و با هدف دسترسی آسان و سریع هموطنان به استفاده از خدمات این بانک، شعب خود را با برخورداری از آخرین امکانات و تجهیزات پیشرفته بانکداری الکترونیکی توسعه می‌دهد.

وی افزود: ما نخستین بانکی هستیم که در شبکه بانکی کشور با راه‌اندازی و استفاده از سامانه‌های آنلاین افتتاح حساب و درخواست تسهیلات در کنار سایر خدمات مبتنی بر اینترنت همچون موبایل‌بانک، اینترنت‌بانک، تلفن‌بانک، رفت‌وآمدهای غیرضروری مشتریان را کاهش و در وقت آنان صرفه‌جویی می‌کنیم.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تصریح‌کرد: توسعه زمینه‌های بانکداری الکترونیک با کاهش ترددهای مراجعان، نقش بسزایی در بهبود کیفیت آب‌وهوا و حفاظت از محیط زیست دارد و این بانک تمامی تلاش خود را برای اجرای کامل محورهای بانکداری سبز به کار می‌گیرد.

اکبری با تاکید بر اهتمام همکاران به امور مشتریان و تسریع در رفع مشکلات آنان، اظهارداشت: افزایش پوشش تسهیلات قرض‌الحسنه برای مردم از اولویت‌های اصلی این بانک است و نیاز است تا تمامی همکاران در این راستا تلاش کنند.

همچنین یوسف نجدی، مدیر امور استان‌ها، مجید وکیل، مشاور مدیرعامل و رییس اداره کل حوزه مدیریت و محبوبه رنجبر، رییس اداره کل روابط‌عمومی و بازاریابی نیز در بازدید از شعب استان آذربایجان‌شرقی حضور داشتند. 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  1