ویزا چک اوت به یک میلیون کاربر در انگلستان رسید

روش پرداخت آنلاین ویزا، که در می 2017 راه اندازی شد، کاربران را قادر می سازد که با امنیت کامل با چند کلیک از طریق هر دستگاهی که به اینترنت متصل است پرداخت خود را به تجار معتبر جهانی انجام دهند.

شرکت ویزا اعلام کرد کارت ویزا چک اوت از مرز یک میلیون کاربر فعال در انگلستان گذشت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، روش پرداخت آنلاین ویزا، که در می 2017 راه اندازی شد، کاربران را قادر می سازد که با امنیت کامل با چند کلیک از طریق هر دستگاهی که به اینترنت متصل است پرداخت خود را به تجار معتبر جهانی انجام دهند.

محبوبیت این سرویس با همکاری چندین شرکت تجاری بزرگ بیشتر شده است. سرویس مسافرتی آنلاین lastminute.com اولین شرکت در انگلستان و ایرلند بود که از سرویس ویزا چک اوت استفاده کرد. از آن هنگام شرکت های تجاری آنلاین دیگر هم به این برنامه پیوستند مانند Hut Group ( که شامل برندهای لوک فنتستیک، ژاوی و مای پروتئین است)، AXS، Domino`s، Ebuyer، HMV، match.com و Mighty Deals.
شاهد موفقیت این سرویس پرداخت بیش از یک سوم خریدهای آنلاین این شرکت ها از طریق این کارت است. در حال حاضر انگلستان یکی از بازارهای روبه رشد استفاده از ویزا چک اوت است.
تحقیق انجام شده بر روی کاربران توسط ویزا نشان داده سرویس خرید آنلاین غذا یکی از بخش های کلیدی پرداخت آنلاین در انگلستان است. 52 درصد مردم انگلستان غذای آنلاین سفارش می دهند، رقمی که در افراد بین 18 تا 35 سال به 85 درصد می رسد. مطالعه پرداخت دیجیتالی انجام شده توسط ویزا در سال 2017 همچنین نشان داد 26 درصد این سفارشات آنلاین غذا به وسیله گوشی موبایل انجام شده است. این موارد نشان می دهد کاربران به دنبال راه های سریع، راحت و پیوسته پرداخت دیجیتال هستند، چیزی که ویزا چک اوت یکی از راه حل های آن است.
صادرکنندگان کارت پیشرو مانند بانک کو اپراتیو، نت وست، نیشن واید و بانک سلطنتی اسکاتلند مدل کارت خود را به این سرویس اضافه کرده اند. به اضافه شرکای جدیدی مانند آدین، برین تری، پی360، جودوپی، سیف چارج، ورلدلاین و ورلدپیدر ماه های اخیر برای افزودن این کارت به روش های پرداختی شان ثبت نام کرده اند.
ویلیام لواگی معاون محصولات دیجیتال ویزا می گوید:" ویزا چک اوت که در امنیت کامل اطلاعات پرداختی مشتریانش را ذخیره می کند، عذاب وارد کردن اطلاعات پرداختی و حمل محصول را در هر بار خرید کردن برای مشتریان از بین می برد. در بازه زمانی تنها کمی بیش از 6 ماه می بینیم که تعداد کاربرانش به بیش از یک میلیون رسیده است، و مردم چه برای خرید بلیط های پرواز و چه برای سفارش آنلاین غذا از آن استفاده می کنند."
" مشتریان به برند ویزا اعتماد دارند و در عوض ویزا چک اوت هم محدودیت های خرید آنلاین را برای آنها از بین می برد. شرکای تجاری ما افزایش قابل توجهی در استفاده از ویزا چک اوت در سامانه های خود مشاهده کرده اند. به دلیل نقش کلیدی کانال های آنلاین با مشتریان در بخش تجاری و خدمات بسیار اهمیت دارد که بیش از هر زمان دیگری تعادل درستی بین امنیت و روش مناسب برای مشتریان در زمان پرداخت آنلاین ایجاد کنیم."

 

منبع:

http://www.paymentscardsandmobile.com/visa-checkout-hits-1-million-enrolled-uk-consumers/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×  1  =