صدای paintech دردانشگاه خاتم شنیده شد

صادق فرامرزی مدیرعامل ایران کیش درنشست فیناپ که دردانشگاه خاتم برگزار شد از«pain tech»گفت.

صادق فرامرزی مدیرعامل ایران کیش درنشست فیناپ که در دانشگاه خاتم برگزار شد از «pain tech»گفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، او با اشاره به سابقه این واژه که از همایش بانکداری امسال توسط ایران کیش مطرح شده بخش هایی از دردهای فناوری را بیان کرد.
وی با بیان اینکه می توان تا حدی این واژه را به مجموعه فرایندهایی که برای عبور از دره مرگ ایده یا انگیزش لازم است تعریف کرد گفت به قول استیو جابز به همان اندازه که مهم است چه کاری در استارت آپ انجام می دهید مهم است که بدانید چه کاری نباید انجام دهید.
 فرامرزی عدم ریسک پذیری شرکت های بزرگ و سیر بوروکراسی و طولانی بودن فرایندهای موافقت با حمایت از استارت آپ ها از سوی این شرکت ها را از جمله دردهای امروز استارت آپ ها دانست .

مدیر عامل ایران کیش تاکید کرد: باید دلیلی برای شکست های استارت آپی بیابیم.

فرامرزی بحث های مرتبط با رگولاتوری ، فاصله زمانی بین نظارت با تکنولوژی، عدم سرمایه گذاری در استارت آپ ها، عدم اعتماد به تخصص جوانان، عدم توانایی در مدیریت ریسک را از جمله موانع استارت آپ ها برشمرد .

وی تاکید کرد که باید به استارت آپ ها اجازه اشتباه بدهیم واگربنا به جریمه کردن است باید به اندازه همان اشتباه آن ها راجریمه کنیم.
 فرامرزی در ادامه به یکی از مشکلاتی که برای شرکت ایران کیش از لحاظ حقوقی و به اشتباه به دلیل حمایت از استارت آپ ها پیش آمد گفت: آن موقع «pain tech» و دردهای فناوری را بیشتر حس کردم. من هم عین پین تک هستم. شمایی که دستی در استارت آپ دارید عین پین تک هستید . دانایی درد دارد و امیدواریم که ما مفهوم بزرگی مانند «paintch» را نهادینه کنیم تا به کمک آن در مسیر حل دردها گام برداریم .
از سویی حسام دربانی رییس اداره بازاریابی و توسعه درگاه های پرداخت ایران کیش در ادامه همایش فیناپ گفت: مهم ترین بحث در رویکرد پیرامون فین تک بحث فرهنگسازی و بحث های حقوقی است.
وی گفت :خوشبختانه بانک مرکزی و شاپرک نقش خود را به درستی ایفا کردند و در بحث ایجاد زیرساخت حقوقی عملکرد خوبی داشتند. اما مشکل فرهنگسازی همچنان وجود دارد.
دربانی افزود: بانک ها می توانند با رویکرد انعطاف پذیرشان از فرصت حضور فین تک ها به عنوان بال های اجرایی برای حرکت رو به رشد مطمئن صنعت بانکداری و پرداخت استفاده مطلوب کنند.
وی تاکید کرد : تمام فناوری ها درحوزه بانکی و پرداخت نیازمند شناخت، تحلیل و درک نیاز مشتری بر اساس دانش مدیریت تجربه مشتری است. که مجری آن می بایست یک عنصر پویا و هوشمند باشد و آن عنصر هوشمند فین تک است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  5