“مورگان استنلی ” به سمت ارز دیجیتالی می رود

“مورگان استنلی” از مهمترین بانک های سرمایه گذاری در جهان قرار است به جذب سرمایه گذاران در زمینه ارز دیجیتال اقدام کند.

"مورگان استنلی"(1)، از مهمترین بانک های سرمایه گذاری در جهان،  قرار است تا به جذب سرمایه گذاران در زمینه ارز دیجیتال  اقدام کند؛  از سویی در جستجوی  و کاوش در زمینه  دانش ارزهای رمزنگاری و تکنولوژی بلاک چین است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،  این بانک با بهره بردن از  تحلیلگران  در حوزه ارز دیجیتالی(رمز نگاری)  در نظر دارد تا  به مشتریان راه های مختلفی  را برای تنوع بخشیدن به اوراق بهادار با استفاده از این گونه ارزها  ارائه دهد. مورگان استنلی در حال حاضر یک بخش جدید تحقیقاتی  را برای مشتریانی که علاقه مند به ارزهای رمز نگاری  و بلاک چین هستند، ایجاد کرده است.

 این درحالی است که با  افزایش بازار ارزهای رمزنگاری در  سال گذشته ، شرکت ها و دولت ها به سوی این فناوری جدید روی آورد ه اند.  همچنین بازارهای مالی و سرمایه گذاران، بیشتر از هر زمان دیگری به این نوع  سرمایه های جدید علاقه مند شده اند.

باید اشاره کرد که در پایان سال 2017، بورس معامله شیکاگو  (CBOE)  و بورس بازرگانی و کالای شیکاگو ( CME) قراردادهای جدید خود را تحت بیت کوین نزد سرمایه گذاران ارائه داده اند.  همچنین نزدک (بزرگ ترین بازار معامله الکترونیک سهام در آمریکا) در نظر دارد تا به زودی از  این گزینه در فعالیت های خود بهره ببرد و از سوی دیگر، قرار است سایرموسسات مهم سراسر جهان،  نیز قراردادهای آتی  خود درا تحت بیت کوین راه اندازی کنند.

در این میان ، یکی دیگر از بانک های مهم  آمریکایی به نام جی پی مورگان چیس (2) قصد دارد تا در حوزه فناوری بلاک چین سرمایه گذری کند.

با وجودی که جیمی دیمون، مدیر عامل جی پی مورگان چیس ، زمانی در باره بیت کوین و  ارزهای رمزنگاری نظر منفی داشته ، اما این  بانک با تکنولوژی بلاک چین کار می کند. در همین راستا چند هفته پیش، این شرکت اعلام کرد که در حال کار بر روی  پلت فرم تحت عنوان Quorum  در زمینه بلاک چین است. به طوری که  به نظر می رسد ،هدف اصلی پرداختن به چالش های کلیدی تکنولوژی بلاک چین در  صنعت مالی  باشد.

گفتنی است،  در پی افزایش این نوع بازار، موسسات و نهادهای  سنتی به منظور بهبود راهکارهای سرمایه گذاری خود، در جستجوی کارشناسان حوزه ارز رمزنگاری  هستند.  به طوری که  تقاضا در زمینه  فناوری بلاکچین و ارزهای دیجیتال رو به افزایش است.

ترجمه: فرحناز سپهری
منبع: UseTheBitcoin
https://usethebitcoin.com/morgan-stanley-is-searching-for-cryptocurrency-talents-to-improve-their-stock-research-team/
پی نوشت:
1- Morgan Stanley : شرکت خدمات مالی آمریکایی و شرکت چندملیتی است، که در سال ۱۹۳۵ از مشارکت هنری استارجیس مورگان و هارولد استنلی، با پشتیبانی مؤسسه مالی جی پی مورگان چیس تاسیس شد.

2- JP Morgan Chase : شرکت خدمات مالی و بانکداری آمریکایی و چندملیتی است، که ریشه های تأسیس آن، به سال ۱۷۹۹ بازمی گردد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  4