سیستم بانکداری ایران نیازمند بروزرسانی است/ اگر برجام هم بر هم خورد فرصت های زیادی برای ایران هست

مدیر گردشگری سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد؛

مدیر گردشگری سازمان تامین اجتماعی گفت: حتی اگر برجام به هم بخورد هیچ اتفاقی در زمینه ی بانکی نخواهد افتاد وبرای پیشرفت کشور باید بانکداری خود را بروز کرده و آنرا توسعه دهیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، غلام حیدر ابراهیم بای سلامی در گفتگوی اختصاصی با بانکداری الکترونیک گفت: بانکداری ما باید در زمینه های سرمایه گذاری هایی مانند بیوتی، بای بک، بیع متقابل و امثال اینها تمرین بیشتری کند.
وی با بیان اینکه بانکداری ایران سالهاست که به دست فراموشی سپرده شده است  اظهار کرد: در کشور ما غیر از نفت و پتروشیمی در زمینه های دیگر به ویژه در زمینه گردشگری امکانات خیلی وسیعی از نظر بانکی ارایه نکرده ایم و  به نظر من پس از طرح تحریم سوییفت و مانی لندلینگ ایران از بانک های دنیا عقب افتاده است که باید خود را به شیوه های جدید برساند وبه عبارتی پارادایم شیفت کند و از کانسپت های قدیمی که پول را ارزانتر بخرد و به مردم گرانتر بفروشد رها شود.
ابراهیم بای سلامی افزود: در واقع بانکداری ایران باید از سیستم ربوی خلاص شده و به سمت سرمایه گذاری های پربازده در صنعت گردشگری سوق پیدا کند.
 وی  بروزرسانی سیستم بانکداری داخلی را برای کشوری همچون ایران که می خواهد جز یکی از کشورهای ابر قدرت دنیا باشد ضروری دانست و تصریح کرد: حتی اگر برجام به هم بخورد هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و باید بانکداری خود را بروز کرده و آنرا توسعه دهیم چرا که  از این قبیل حوادث در هر کشوری وجوددارد علل الخصوص کشوری که در منطقه غرب آسیا ، خاورمیانه و حتی دنیا می خواهد جز یکی از کشورهای ابر قدرت باشد، باید چنین هزینه هایی را هم متقبل شود، که همه نیازمند قوی کردن اقتصاد داخلی هستند.
مدیر گردشگری سازمان تامین اجتماعی در پایان عنوان کرد: اگر بخواهیم در دنیا، در میان کشورهای همسایه، کشورهای اسلامی و یا در بین کشورهای آسیایی سهم خود را داشته باشیم فرصت های بسیار زیادی برای ایران هست و همه چیز به برجام گره نمی خورد.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

30  +    =  32