عرضه برنامه‌ های وفاداری مشتری مبتنی بر بلاکچین در سنگاپور

اختصاصی بانکداری الکترونیک;

شرکت های هواپیمایی سنگاپور به طور رسمی برنامه های وفاداری مشتری مبتنی بر بلاکچین راه اندازی کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، این برنامه وفاداری مشتری که KrisFlyer نام دارد از بلاکچین برای حمایت از کیف پول های مشتریان استفاده می کند. برنامه KrisFlyer به KrisPay که یک کیف پول دیجیتال است متصل می شود. این کیف پول با همکاری مایکروسافت و KPMG توسعه یافته است.
مشتریان می توانند در اپلیکیشن KrisPay ثبت نام کنند و آن را روی گوشی همراه خود نصب نمایند. سپس می توانند با اسکن کردن یک کد QR در واحد تجاری فروشنده بلیط، کیلومتر مسافرت خود را به واحد پولی تبدیل کرده و هزینه سفر خود را پرداخت نمایند.
18 شرکت همکار با این برنامه در سنگاپور معرفی شده است که شرکت های easteries، beauty parlors، gas stations و برخی خرده فروشی ها نیز در میان آن ها قرار دارند. انتظار می رود که به زودی شرکت های بیشتری برای همکاری با این برنامه عضویت خود را به ثبت برسانند. هم چنین برای کاربرانی که زودتر ثبت نام کنند نیز تخفیف ویژه در نظر گرفته شده است.
پیش از این برای اولین بار در فوریه 2018 این سرویس مبتنی بر بلاکچین از سوی شرکت هواپیمایی سنگاپور معرفی شده بود و قبل از آن دوره آزمایشی موفق از همکاری با KPMG و مایکروسافت را به اثبات رسانده بودند.

 

منبع: https://www.thepaypers.com/cryptocurrencies-bitcoin-virtual-currencies/singapore-airlines-rolls-out-blockchain-based-loyalty-program/774128-39

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×  4  =