«ژن های معیوب» بیمه و بانکداری کشور را نابود کرده اند

عضو کمیسیون انرژی مجلس:

در معاونت بیمه و بانک وزارت اقتصاد فردی را گذاشتید که ۹ ماه بیشترین رفت و آمدها را به خارج از کشور داشت و در آخر کار را واگذار کرد. زیان انباشته شرکت بیمه ایران به عنوان بزرگترین شرکت بیمه ای کشور در یک سال اخیر از ۳۴۰۰ میلیارد تومان به ۵ هزار میلیارد تومان در حال افزایش است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز و در موافقت با استیضاح مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی خطاب به وزیر اقتصاد اظهار داشت: آیا وضعیت اقتصادی کشور را نمی بینید و صدای مستمندان و مستضعفان را نمی شنوید؟ چگونه در این شرایط اقتصادی زندگی توده های مردم سخت تر می شود اما زندگی عده ای هر روز شیرین تر می شود؟

وی تصریح کرد: درست است که شخص رئیس جمهور مقصر این وضعیت است اما اگر از وزیری که مسئول بانک ها و بیمه ها و گمرکات و امور مالیات است سوال نپرسیم از چه کسی بپرسیم؟

عضو کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: آقای کرباسیان در یک سال و نیم اخیر هیچ راهبردی برای اداره اقتصاد نداشته و انتصابات ضعیف و رفتارهای ملوک الطوایفی شرایطی پیش آورده که نتیجه آن را در وضعیت ارزی کشور می بینیم.

خادمی خطاب به وزیر اقتصاد گفت: در معاونت بیمه و بانک وزارت اقتصاد فردی را گذاشتید که 9 ماه بیشترین رفت و آمدها را به خارج از کشور داشت و در آخر کار را واگذار کرد؛ در بیمه مرکزی کسانی را گذاشتید که یا در یک سال اخیر در آرزوی رفتن به چین بودند و یا در آرزوی رسیدن به بانک مرکزی.

وی ادامه داد: زیان انباشته شرکت بیمه ایران به عنوان بزرگترین شرکت بیمه ای کشور در یک سال اخیر از 3400 میلیارد تومان به 5 هزار میلیارد تومان در حال افزایش است.

 

منبع: ریسک نیوز

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

74  −  72  =