دلیل لغو ناگهانی برنامه وزیر ارتباطات در تلویزیون چه بود؟

وزیر ارتباطات بنا بود روز گذشته در برنامه‌ای تلویزیونی با موضوع امضاهای طلایی حاضر شود که این برنامه لغو شد، وی در ارتباط با این موضوع گفت: برای افشای امضاهای طلایی کوتاه نمی‌آیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز گذشته در رابطه با لغو برنامه تلویزیونی که قرار بود در آن در رابطه با موضوع امضاهای طلایی صحبت شود، گفت: امروز بنا بود به تلویزیون برویم اما ظاهرا حال مجری برنامه که از ما دعوت کرده بود، خوب نبود که برای وی آرزوی سلامت می کنم و بنا شد اولین روزی که ایشان بهبود یافت، به برنامه بروم.

وی ادامه داد: فشاری وجود نداشت و من کسی نیستم که در برابر فشارهای بیرونی کوتاه بیایم. آذری جهرمی تاکید کرد: منتظر انتخاب زمان دیگری برای حضور در برنامه می ماند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیست و هفتم تیرماه اصلاح فرایندهای اداری را یکی از راهکارهای ریشه کنی فساد برشمرد و گفت: بیش از 1300 مجوز در کشور وجود دارد که هر کدام می تواند دارای امضای طلایی باشد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین دوم شهریورماه امسال در یکی از شبکه های اجتماعی خود نوشته بود که آماده‌ام؛ اگر سیمای ملی وقت کافی دهد، به تشریح فرآیندهای مافیاپرور و امضاهای طلایی فسادزا پرداخته و برای مردم توضیح دهم چگونه دولت الکترونیکی راهکاری برای جلوگیری از فساد است و چرا دولت الکترونیکی آن گونه که باید پیش نمی‌رود. باید اژدهای هفت سر فساد را با همه ۱۳۰۰ امضای طلایی‌اش، به مسلخ برد. در کنار برخورد با مُفسد، این تنها راه باقیمانده برای اصلاح فرآیندهای فسادزاست. انباشت پرونده در دستگاه قضا و انتظار برخورد سخت به عنوان تنها راه مبارزه با فساد، نه منطقی است و نه نتیجه مطلوب خواهد داشت.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  29  =  33