کارت اعتباری ارز دیجیتال برای خرید از ۴۰ میلیون پذیرنده ویزا و مسترکارت

شرکت کانادایی نت‌سنتس (NetCents Technology) اعلام کرد به زودی کارت اعتباری ارز دیجیتال خود را با قابلیت خرج کردن ۳ نوع ارز دیجیتال را به بازار عرضه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، این کارت اعتباری ارز دیجیتال در سه ماهه پایانی ۲۰۱۸ وارد بازار کانادا شده و در اوایل سال ۲۰۱۹ نیز در کشورهای اروپایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این شرکت که در حوزه پردازش پرداخت‌های الکترونیکی فعالیت دارد، پیش از این یک اپلیکیشن کیف پول ویژه گوشی هوشمند را عرضه کرده بود. مشتریانی که قصد استفاده از این کارت اعتباری را دارند می‌توانند از یکی از ۳ ارز دیجیتال پشتیبانی شده توسط نت‌سنتس برای خرید از ۴۰ میلیون کسب‌وکار پذیرنده ویزا یا مسترکارت در سراسر دنیا استفاده کنند. بیت کوین، اتریوم و بیت کوین کش، ۳ ارز دیجیتال هستند که توسط نت‌سنتس پشتیبانی می‌شود.

کارت اعتباری ارز دیجیتال

برای استفاده از این کارت اعتباری، هیچ نیازی به واریز ارز دیجیتال به حساب خاصی نیست. این کارة به صورت مستقیم می‌تواند قیمت آنی ارز دیجیتال را در زمان خرید توسط مشتری به دست آورد. کارت اعتباری نت‌سنتس دارای نوار مغناطیسی، ان‌اف‌سی (NFC)، گذرواژه و نیز تراشه داخلی است.

عملکرد کارت اعتباری ارز دیجیتال نت‌سنتس

این کارت اعتباری از فناوری تسویه آنی نت‌سنتس (NetCents’ Instant Settlement) استفاده می‌کند که ارز دیجیتال را به صورت آنی به پول رسمی تبدیل می‌کند. این شرکت همچنین قصد دارد برنامه‌ای ویژه را برای حمایت از مشتریانی که از این کارت اعتباری برای مصرف ارز دیجیتال خود استفاده می‌کنند طراحی کند. این شرکت کانادایی ظاهرا برنامه‌ای برای نفوذ به بازار ایالات متحده نیز دارد. با این وجود، اطلاعات بیشتری در این خصوص منتشر نشده است.

شرکت نت‌سنتس در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد. این شرکت در زمینه پردازش پرداخت‌های فردی و شرکتی فعالیت می‌کند. نت‌سنتس علاوه بر کار با پی‌پل، فیات، کارت اعتباری و سایر شرکت‌های پردازش پرداخت، مدت‌هاست از بیت کوین و اتریوم نیز پشتیبانی می‌کند.

کارت اعتباری ارز دیجیتال

یکی از مشکلاتی که در زمینه ارزهای دیجیتال مطرح می‌شود، استقبال کم از آن برای انجام پرداخت‌های گوناگون روزمره است. این مساله دلایل متعددی دارد که نوسانات شدید بازار و نیز سرعت پایین پردازش تراکنش‌ها (به ویژه در بیت کوین) اصلی‌ترین آنهاست. به همین دلیل، اقدام شرکت نت‌سنتس می‌تواند گام بزرگی در راستای پذیرش هر چه بیشتر رمزارزها باشد.

 

منبع: ارزنگار

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  70  =  78