مدیریت صحیح؛راهکار عبور از بحران تحریم است/لزوم تصمیم گیریِ صحیح ارکان مرتبط با پرداخت های خرد

مدیرعامل شرکت ایران کیش در گفت و گو با «پایگاه خبری بانکداری الکترونیک»؛

مدیرعامل شرکت ایران کیش بر ضرورت مدیریت صحیح شرکت های پرداخت الکترونیک برای گذر از شرایط فعلی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک؛ حمیده قاسمی: صادق فرامرزی با اشاره به شرایط فعلی حاکم بر اقتصاد کشور و رویه پیش روی این شرکت و سایر شرکت های پرداخت در این برهه گفت:هر چند که در شرایط مطلوبی از نظر اقتصادی به سر نمی بریم،اما می توان گفت شرایط برای شرکت ها و به خصوص شرکت های پرداخت الکترونیک تهاجمی نیست.

وی با تاکید بر لزوم مدیریت صحیح شرایط فعلی برای کاهش آسیب ها و افزایش بهره وری خاطرنشان کرد:شرکت ایران کیش از ابتدای سال تا به امروز با پیش بینی صحیح رویه مناسبی را طی کرده و این رویه را نیز تا پایان سال ادامه خواهد داد و سال را با خیر و خوشی به اتمام خواهد رساند.

مدیرعامل شرکت ایران کیش با بیان این که در این شرکت برای بخشی از سال آینده نیز در این شرکت برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است افزود:اکنون برنامه ریزی لازم برای مواجهه با شرایط احتمالی پیش رو در سال آینده نیز تا حدی پیش بینی و تدوین شده است.

فرامرزی یادآور شد:همه ارکان تصمیم گیری در صنعت ما باید تدبیردرست داشته باشند و تصمیمات بانک مرکزی و اجزایی که به پرداخت های خرد وابسته هستند در جهت کاهش وابستگی این صنعت به دلار باشد.

وی پیگیری برنامه ها و تطبیق آن ها با شرایط جدید را راهبرد این شرکت بیان کرد و تصریح کرد: برنامه ها و روندها نباید در انتظار و معطل تغییر شرایط بمانند و باید به درستی پیگیری شوند.

مدیرعامل شرکت ایران کیش در خصوص اضافه شدن علی طیب نیا به شورای پول و اعتبار و تغییر سیاست های این شورا و تاثیر آن بر شرکت های پرداخت الکترونیک نیز اظهار کرد:به عقیده من حضور ایشان بیشتر تغییر در سیاست های ارزی را در پی خواهد داشت.بنابراین هر اتفاقی که در سیاست های ارزی بیافتد در همه شرکت هایی که به دلار و ارز وابسته هستند تاثیرگذار خواهد بود.

 

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  +    =  11