اداره امور مالی بریتانیا (FCA ) ۱۸ شرکت ارز دیجیتال را بازرسی می‌کند

مقامات مالی و اداره مالی بریتانیا (FCA) مانند پرستار بچه برای کسب و کارهایی که از بیت کوین و ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند، عمل می‌کند/محدود بر این امر، این ناظران حقوقی به شدت در حال افزایش پیش‌نویس موثرترین روش در مورد چگونگی استفاده از فن‌آوری بلاکچین و ارزهای دیجیتال هستند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، آخرین گزارش منتشر شده توسط رسانه بریتانیایی فاش کرد که اداره امور مالی (FCA) در حال تحقیق در مورد شرکت‌هایی است که با مکانیسم غیر متمرکز کار می‌کنند.

با این حال، نام این ۱۸ شرکت از نظر دور است، اما تحقیقات نتیجه نگرانی فزاینده برای سلامت مالی مشتری است.

پس از تاریخ ۱۲ نوامبر، FCA تقریبا ۶۷ شرکت را در ارتباط با ارزهای دیجیتال شمرد که در آن دو سوم از این تحقیقات از ماه می آغاز شده‌است.

رهبری استراتژیک در اداره FCA، آقای Christopher Woolard تاکید کرد که دارایی های رمزنگاری آسیب‌های بالقوه ای را در سراسر انگلستان مطرح کرده‌است.

با این وجود، او همچنین اقدامات آینده که FCA، بانک انگلستان و وزارت خزانه‌داری به منظور تشویق این نوآوری سودمند با از بین بردن تهدیدها انجام خواهند داد را برجسته می‌کند.

 
قانونگذاران بریتانیا در کمین هستند

علاوه بر این، در حالی که جزئیات طرح سال آینده را شرح می‌دهد، FCA مینویسد که:

“ما با بانک انگلستان و وزارت خزانه داری به عنوان بخشی از یک نیروی کار برای توسعه تفکر و انتشار مقاله ای در مورد سیاست ما در مورد ارزهای دیجیتال در اواخر سال جاری کار خواهیم کرد.”

گزارش رسمی در طی ماه آوریل سال  ۲۰۱۸ نشان می‌دهد که FCA قصد ندارد در صورتی که چنین دارایی‌هایی رمزنگاری تحت کنترل محصولات یا خدمات تحت نظارت قرار گیرد، قوانین ارزهای دیجیتال را تنظیم کند.

نگرانی فزاینده نسبت به کسب و کارها در ارتباط با ارزهای دیجیتال با رویکردهای فزاینده ICO همراه با روزنه‌های غیرقانونی که سال گذشته اتفاق افتاد، رخ می‌دهد.

اگرچه سال ۲۰۱۸ به اندازه سال ۲۰۱۷ برای قیمت ارزهای دیجیتال و افزایش تهدیدات، کلاهبرداری های ICO، ایمیل های تهدیدآمیز به بمب گذاری و فعالیت‌های غیر قانونی قابل توجه نبود، اما هیچ استثنایی در قانون وجود ندارد.

 

منبع : Coingape

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

80  +    =  89