گلایه افشارزاده از وزیر ورزش و جوانان

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: با اکراه این مسئولیت را قبول کردم چرا که استقلال بسیار بزرگ است و من فرد کوچکی هستم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از تسنیم: به نقل از سایت باشگاه استقلال، بهرام افشارزاده، در حاشیه چهارمین گردهمایی پیشکسوتان ورزش ایران گفت: زبان از بیان بزرگی پیشکسوتان قاصر است. من از همه حاضران تشکر می‌کنم که در اینجا حضور دارند. همه حاضران در این مراسم از اراده آهنین برخوردار هستند و این روحیه و اراده ستودنی است. از اینکه در این همایش حضور دارم، خوشحالم و از مسئولانی که در ایجاد این جمع نقش داشته‌اند، متشکرم.

وی در ادامه با اشاره به قبول سمت مدیرعاملی استقلال تصریح کرد: من با اکراه مدیرعاملی استقلال را قبول کردم چرا که استقلال بسیار بزرگ است و من فرد کوچکی هستم. با این همه خوشحالم که در موفقیت گام برمی‌داریم و من دست همه همکارانم را در این تیم می‌بوسم. در استقلال پیشکسوتان زیادی حضور دارند که باید قدردان آنها باشیم.

افشارزاده ادامه داد: امروز افراد بزرگی از جمله دکتر توفیقی کمک‌های زیادی برای بقای باشگاه استقلال انجام داده‌اند. وی هفته گذشته کمک بزرگی به یکی از قهرمانان پارالمپیک تیراندازی با کمان انجام و این قهرمان را تا سال 2016 مورد حمایت خود قرار داد. وجود این افراد در جامعه ورزشی ما محدود است و باید قدر آنها را بدانیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان با تشکر از دست اندرکاران این همایش گفت: از همه مسئولانی که این مراسم را برگزار کردند، متشکرم. همچنین می‌خواهم موفقیت والیبال و بسکتبال ایران را هم به مسئولان، اهالی ورزش و وزیر محترم تبریک بگویم و خیلی دوست داشتم که ایشان هم در این جمع باشند و امیدوارم ایشان در همایش‌های بعدی حضور داشته باشند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

60  ⁄    =  6