اپل گوشی‌هایش را پس می‌گیرد

شرکت اپل مدل‌های آی‌فونی که در بازه زمانی خاص به فروش رسیده‌اند را برای تعویض باتری فرا خوانده‌است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،شرکت اپل مدل‌های آی‌فونی که در بازه زمانی خاص به فروش رسیده‌اند را برای تعویض باتری فرا خوانده‌است.

براساس گزارش CNN، شرکت اپل اعلام کرد درصد بسیار محدودی از گوشی‌هایش دچار ضعف باتری هستند و از مالکان این مدل‌ها درخواست کرده گوشی‌ها را برای تعویض باتری تحویل دهند.

به گفته اپل تنها دستگاه‌های آی‌فون 5 که در تاریخ سپتامبر 2012 تا ژانویه 2013 به فروش رسیده‌اند و شماره سریال آنها نیز در محدوده تعیین شده اپل قرار دارد، شامل این فراخوان می شوند. اپل وب‌سایتی به این منظور راه‌اندازی کرده که به کاربران امکان می‌دهد مدل و تاریخ گوشی خود را برای شامل شدن در این فراخوان بررسی کنند.

(برای دیدن شماره سریال گوشی خود باید وارد قسمت تنظیمات یا Setting شده و سپس وارد بخش عمومی یا General شوید. پس از آن گزیده درباره یا About را انتخاب کرده و شماره سریال را مشاهده کنید.) کاربران برای بررسی شماره سریال گوشی خود باید به این وب‌سایت مراجعه کنند.

اپل سال گذشته نیز برنامه فراخوانی را برای تعداد محدودتری از باتری‌های آی‌فون 5 اجرا کرد. این برنامه فراخوان در ماه ژوئن سال گذشته در 37 کشور اروپایی اجرا شد و شارژر‌هایی که باعث داغ شدن گوشی‌ها می‌شدند جمع‌آوری شوند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

38  +    =  41