نخستین استان بدون حیوان آزاری در کشور

حذف حیوانات از سیرک که شاید بارزترین نمونه های حیوان آزاری در آنها رقم می‌خورد، خواسته‌ای است که مدتی پیش توسط فعالان حقوق حیوانات مطرح شده و خوش بختانه در زمانی کوتاه اخبار خوشی به همراه آورده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از تابناک حذف حیوانات از سیرک که شاید بارزترین نمونه های حیوان آزاری در آنها رقم می‌خورد، خواسته‌ای است که مدتی پیش توسط فعالان حقوق حیوانات مطرح شده و خوش بختانه در زمانی کوتاه اخبار خوشی به همراه آورده است.

به فاصله کوتاهی از واکنش مسئولان محیط زیست استان آذربایجان شرقی که مانع ادامه فعالیت سیرک تازه دایر شده در تبریز شده و این سیرک را به دلیل حیوان آزاری از استانشان اخراج کردند، اکنون خبر می‌رسد که مسئولان استان خراسان رضوی یک گام پیشتر گذاشته و ممنوعیت نمایش حیوانات در سیرک در استانشان را به تصویب رسانده‌اند.

دیده بان حقوق حیوانات که پیشنهاد این مصوبه را به ایشان داده بود، می‌نویسد: مسئولان محیط زیست استان خراسان رضوی در پاسخ به درخواست دیده بان حقوق حیوانات حیوان تصمیم گرفتند از این به بعد مجوز نمایش هیچ حیوانی در سیرک را در استانشان ندهند و بدین ترتیب استان ضامن آهو نخستین استانی لقب می‌گیرد که به تحریم حیوان آزاری پیوسته است.
 

برای دیدن تصویر در ابعاد بزرگتر بر روی آن کلیک کنید

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  3  =  3