همیشه آرزو دارم در تیم ملی ایران بازی کنم

مهاجم گلزن تراکتورسازی گفت: «دیگر دوست ندارم صحبتی درباره استقلال انجام دهم چون به تنها چیزی که فکر می‌کنم تراکتورسازی است و این‌که بتوانیم موفق باشیم.»

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،، اگر تیم‌ملی برزیل هم به اندازه ادینیو زیرک و فرصت‌طلب بود، شاید اکنون همه از "سلسائو" با صفت "قهرمان ٦ دوره جام‌جهانی" یاد می‌کردند. چشمه گلزنی ستاره برزیلی تراکتورسازی در هفته‌های نخست لیگ برتر جوشید و باعث شد این بازیکن نقش قابل توجهی در موفقیت‌های اخیر تیمش داشته باشد.

ادینیو دوست دارد لیگ چهاردهم را با آقای گلی پشت سر بگذارد. او به تیم‌ملی ایران عشق می‌ورزد و امیدوار است روزی بتواند پیراهن تیم ایران را بر تن کند. گفتگو با لوسیانو ادینیو را در ادامه می‌خوانید:

* برای دومین‌بار در این فصل یک گل ٣ امتیازی برای تیمت به ثمر رساندی. چه احساسی داری؟

– به شکل طبیعی خوشحالم چون بار دیگر به تیمم کمک کردم تا ٣ امتیاز شیرین به دست بیاورد. رقابت نزدیکی رقم خورد و خوشبختانه من هم از فرصت به‌دست‌آمده نهایت بهره را بردم. بیشتر از گل، بابت پیروزی تیمم خوشحال شدم.

* وقتی ابتدای فصل به تراکتور پیوستی، فکر می‌کردی، تیم تا این حد خوب عمل کند؟

– بله چون به توانایی‌های تیم جدیدم ایمان داشتم و می‌دانستم همراه این بازیکنان توان به دست آوردن بهترین نتایج ممکن را داریم. همیشه با خوش‌بینی به اتفاقات پیش رو نگاه می‌کنم و امیدوارم نتایج خوب تداوم داشته باشد.

* در هفته‌های آتی به صدر جدول می‌رسید؟

– چرا که نه؟! هدف ما از ابتدای فصل رسیدن به صدر جدول است. به این منظور با نهایت توان تلاش می‌کنیم و اصلا دوست نداریم در میانه‌های راه کم بیاوریم. سودای قهرمانی داریم. می‌دانم توانایی صدرنشینی را داریم و می‌توانیم مردم تبریز را خوشحال کنیم.

* حساس‌ترین بازی تراکتورسازی با کدام تیم است؟

– همه بازی‌ها به اندازه کافی حساس هستند و ما باید تلاش کنیم حداکثر ٣ امتیازهای ممکن را تصاحب کنیم. به هر حال بازی با تیم‌های مدعی و صدرنشینان و قهرمانان دایمی همیشه دردسرهای خاص خود را دارد. ما به نام حریف توجهی نداریم. فقط می‌خواهیم به اهدافمان برسیم.

* مایل هستی مقابل کدام تیم هت تریک کنی؟

– من در درجه اول دوست دارم صرفا هت تریک کنم حالا این‌که مقابل کدام این کار را انجام بدهم، خیلی مهم نیست. بابت گل زدن پول می‌گیرم. وظیفه‌ای غیر از کمک به تیم ندارم.

* می‌توانی آقای گل شوی و پاداش ٢٠ ‌هزار دلاری را دریافت کنی؟

– بله، همان‌طور که گفتم هدفی غیر از گل زدن ندارم. به توانایی‌هایم ایمان دارم و می‌توانم عنوان آقای گلی را تصاحب کنم. جایزه نقدی، محرک من نیست. بیش از هر چیز از گل زدن لذت می‌برم. دوست دارم آقای گل لیگ ایران شوم. البته در این راه کار دشواری دارم اما می‌توانم از رقبا فاصله بگیرم و چیزی که هدفم است را به دست آورم.

* در فصل نقل و انتقالات، استقلال هم دنبال تو بود. چرا به جمع آبی‌ها نپیوستی؟

– بر سر مسائل مختلف به توافق نرسیدیم. مهم این است که الان لباس تراکتور را به تن کرده‌ام و برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنم. دیگر دوست ندارم صحبتی درباره استقلال انجام دهم چون به تنها چیزی که فکر می‌کنم تراکتورسازی است و این‌که بتوانیم موفق باشیم.

* چرا هواداران تبریزی مثل‌ سال گذشته از تیمشان حمایت نمی‌کنند؟

– آنها مردمانی به شدت مهربان و حامی هستند و همیشه پشت تیمشان ایستاده‌اند. جواب این سوال شما را نمی‌دانم اما اطمینان دارم عیبی متوجه مردم خونگرم تبریزی نیست. خانواده من از زندگی کنار مردم مهربان این شهر لذت می‌برند. امیدوارم آنها همیشه حامی ما بمانند و این حمایت افزایش یابد. آنها با من در بدو ورود به تبریز برخورد گرمی داشتند و از این‌که مورد حمایتشان هستم، خوشحالم. باور نمی‌کردم این‌قدر خوب از من حمایت کنند و از همه‌شان ممنون هستم.

* راستی، هنوز هم به بازی کردن در تیم‌ملی ایران فکر می‌کنی؟

– من همیشه آرزو دارم در تیم‌ملی ایران بازی کنم. یکی، دو بار با کی‌روش هم در این خصوص صحبت کردم که قرار شد با من تماس بگیرند اما این اتفاق رخ نداد. اگر به تیم ایران دعوت شوم، بسیار خوشحال می‌شوم

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×  1  =