حذف بازی پرندگان خشمگین از گوشی اوباما

گزارش شده که رئیس‌جمهوری آمریکا نمی‏تواند از هیچ نرم‏افزار بازی روی گوشی هوشمند خود استفاده کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از موبنا گزارش شده که رئیس‌جمهوری آمریکا نمی‏تواند از هیچ نرم‏افزار بازی روی گوشی هوشمند خود استفاده کند.
 سازمان ناسا گوشی هوشمند اوباما را به دلایل امنیتی کاملا تخلیه کرده و امکان نصب هیچ‌گونه بازی روی این گوشی را به وی نداده است.
«ریچارد دیکی جورج»، مدیر فنی بازنشسته ناسا درباره گوشی اوباما به سی‏ان‏ان گفت: ما سعی کردیم از هر عملکردی که روی گوشی مورد نیاز نیست، خلاص شویم و از آنجا که هر برنامه‏ای روی گوشی ممکن است تهدیدی برای رئیس‌جمهوری آمریکا باشد، مجبور به پاک کردن آن شدیم.
وی اعلام کرد: سال 2008 که اوباما درخواست یک گوشی هوشمند کرد بسیاری از کارمندان ناسا نگران شدند؛ زیرا هیچ‌کس نمی‏خواست که امنیت وی در معرض خطر قرار گیرد.
پس از چند ماه بررسی و تحقیق درباره گوشی‏های مختلف بالاخره یک گوشی انتخاب شد که از هر گونه تهدیدی برای رئیس‌جمهوری آمریکا دور باشد. این گوشی هیچ نرم‏افزاری حتی بازی «Angry Birds» روی آن نصب نشده است.
بنابراین وی یک گوشی هوشمند بلک‏بری دارد که فقط10 شماره تلفن روی آن نصب شده تا اوبا بتواند به‌طور مستقیم با این شماره‏ها تماس بگیرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

70  −    =  62