با ناصر محمدخانی از پرسپولیس تا شهلا

سیاهی زندگی بدون لاله برای ناصر این روزها روشن تر شده و او با اینکه از درون شکسته است، می خواهد نفس بکشد و زندگی را با یادگاران لاله سحرخیزان سپری کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از مجله تماشاگر سیاهی زندگی بدون لاله برای ناصر این روزها روشن تر شده و او با اینکه از درون شکسته است، می خواهد نفس بکشد و زندگی را با یادگاران لاله سحرخیزان سپری کند. چنان با هیجان درخصوص علی و عرفان صحبت می کند که گویی هم مادرشان است و هم پدر… می گوید اگر 20 سال دیرتر به دنیا آمده بودم، قیمت ام دو میلیارد بود. می خواهد بلند شود و دوباره بگوید من هنوز هستم. حالا ناصر محمدخانی می خواهد نفس بکشد و زندگی را بغل کند. با او در اتاقکی که با عکس های دوران بازیگری اش تزیین شده بود صحبت کردیم. ناصر با تمام ناملایمت ها از یک نفر … یک دوست قدیمی که با او زیر یک سقف زندگی کرده بود گله مند بود کسی که در این سال ها او را تنها گذاشت… یک دوست بی معرفت؟

چه شد شما را اینجا ملاقات کردیم؟

– یکی از دوستان گفت برای اینکه حال و هوایت عوض شود بیا این مجموعه ورزشی را دست بگیر. فعلا اینجا هستم و زندگی را می گذرانم. حالا که صحبت مجموعه ورزشی طالقانی شهر ری شد؛ چند وقت پیش مهدی مناجاتی با تیم پایه پیکان آمده بود اینجا گفت ناصر کجا آمده ای؛ نکند تبعید کرده اند. دیگه اینجا شهرمان است و بچه ها لطف کردند و ما آمدیم اینجا. مهدی مرادعلی رئیس تربیت بدنی شهر ری بود، او پیشنهاد داد که بیایم و مدیریت این مجموعه ورزشی را به دست بگیرم.
 

data-src=http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1393/1/30/281076_207.jpg

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×    =  63