سارق اینترنتی در قزوین دستگیر شد

سرهنگ مهدی مختاری‌نسب در این باره اظهارداشت: به دنبال شکایت یکی از شهروندان در خصوص برداشت اینترنتی غیرمجاز از حساب وی در دو ماه گذشته، مأموران پلیس فتا موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از مهر سرهنگ مهدی مختاری‌نسب در این باره اظهارداشت: به دنبال شکایت یکی از شهروندان در خصوص برداشت اینترنتی غیرمجاز از حساب وی در دو ماه گذشته، مأموران پلیس فتا موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پلیس با انجام تحقیقات فنی و ردگیری مبالغ برداشت شده، سرانجام فردی 17 ساله را شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی نامبرده را دستگیر کردند.

رئیس پلیس فتای استان قزوین تصریح کرد: متهم که در بازجویی پلیس ابتدا منکر اقدام مجرمانه خود بود، با مشاهده مستندات پلیس به سرقت اینترنتی
اعتراف کرد.

مختاری‌نسب بیان کرد: سارق در اعترافات خود گفته است با سوء‌استفاده از اعتماد یکی از دوستان خود که یک نوبت با ارائه رمز دوم حساب، تقاضای خرید شارژ از طریق تلفن همراهم کرده بود، طی دو ماه گذشته، اقدام به خرید غیرمجاز به مبلغ هشت میلیون ریال شارژ موبایل از حساب شخصی وی کرده‌ام.

وی از شهروندان خواست رمز کارت عابر بانک را تنها به حافظه خود بسپارند و در اختیار دیگران قرار نداده و به صورت دوره‌ای آن را تغییر دهند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

47  +    =  53