امضای تفاهم‌نامه بین بیمه‌آسیا و بانک مهر اقتصاد

تفاهم نامه بیمه آسیا و بانک مهر اقتصاد با حضور مدیرعامل بیمه آسیا و مدیرعامل بانک مهر اقتصاد به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،براساس این تفاهم‌نامه کلیه‌ وام‌گیرندگان از بانک مهر اقتصاد تا سقف تسهیلات دریافتی تحت پوشش فوت به هر علت بوده و در صورت فوت هر یک از بیمه‌شدگان، بیمه‌آسیا مانده بدهی وام‌گیرنده را در وجه بانک مهر اقتصاد پرداخت می‌کند.

کاردگر – مدیرعامل بیمه‌آسیا – در سخنانی با اشاره به سابقه 54 سال فعالیت بیمه‌ای و توان بالا و بالقوه بیمه‌ آسیا گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، پتانسیل و ظرفیت موجود، در آینده نه چندان دور بیمه‌ آسیا در جایگاهی والاتر و به عبارتی جایگاه واقعی خود قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل بیمه‌آسیا با تأکید بر این موضوع که بانک و بیمه دو محور و شاخص توسعه‌یافتگی هر کشوری هستند بیان کرد: با توجه به پیشرفت خوب نظام بانکداری کشور امیدواریم با همکاری متقابل، صنعت بیمه نیز در فرآیند توسعه و پیشرفت همگام نظام بانکداری کشور شود.

وی افزود: صنعت بیمه برای هر ریسکی بیمه‌نامه ویژه آن را تعریف کرده است و امیدواریم بتوانیم تمامی ریسک‌های بانک مهر اقتصاد را در بیمه‌آسیا تجمیع کرده و همکاری و همراهی مناسبی بین صنعت بیمه و نظام بانکداری به وجود آید.

در ادامه نتاج – مدیرعامل بانک مهر اقتصاد – نیز گزارشی کوتاهی از تاریخچه فعالیت و نحوه‌ عملکرد این بانک ارائه داد و گفت: بانک مهر اقتصاد بیش از 20 سال سابقه فعالیت دارد و هم‌اکنون هفت هزار نفر در بخش‌های مختلف و شعب این بانک در حال ارائه خدمات به مردم میهن اسلامی هستند.

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 12 هزار میلیارد تومان وام و تسهیلات در اختیار مردم قرار گرفته است افزود: هدف بانک مهر اقتصاد تأمین رضایت سپرده‌گذاران بوده و تمام سپرده‌های قرض‌الحسنه بانک در امور قرض‌الحسنه استفاده می‌شود.

وی همچنین تأکید کرد: پرداخت وام‌های این بانک با تضمین‌های معتبر و مطمئن انجام می‌شود و امیدواریم همکاری ما با بیمه‌آسیا به عنوان بزرگ‌ترین بیمه خصوصی کشور به ارتقاء کیفیت فعالیت‌های هر دو طرف منجر شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  62  =  72