«نوآوری»؛ شاهراه گسترش خدمات پرداخت الکترونیک

انتشار ماهنامه یاریاران شماره 44

چهل‌وچهارمین شماره ماهنامه «یاریاران» به‌عنوان اولین نشریه تخصصی صنعت پرداخت الکترونیک کشور منتشر شد.در یک دهه گذشته، موسسات مالی همواره با چالش حفظ رقابت، حرکت همگام با سرعت تغییر قوانین، فشار هزینه‌ها و ناپایداری بازار دست به گریبان بوده‌اند. به علاوه، ظهور فناوری‌های جدید بانکداری دیجیتال …

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی شرکت ایران کیش،در این شماره به «اشاعه نوآوری؛ چارچوبی برای ترویج خدمات و محصولات نوین بانکداری الکترونیک»، «انتقال سه جانبه وجه در پایانه‌های شعب»، «سه گام راهبردی برای اصلاح نظام پرداخت»، «دانستنی‌های صنعت پرداخت» و مطالب دیگری از قبیل مصاحبه با کارکنان ساعی شرکت ایران‌کیش، مطالب خواندنی صفحه «اندیشه»، «اخبار مشتریان»، «کاریکاتور» و صفحه دفاتر و نمایندگی‌ها و… پرداخته شده است.
در این شماره:

سه گام راهبردی برای اصلاح نظام پرداخت؛ پایان دوره کارتخوان رایگان، خدمت رایگان و تسویه آنی
در این مقاله که به کوشش محسن قادری مدیر عامل شرکت ایران‌کیش نگارش شده، به اصلی‌ترین مسایل مورد نیاز برای رسیدن به ساختاری کارمزد محور در شبکه پرداخت الکترونیک بررسی شده است.

«اشاعه نوآوری»؛ چارچوبی برای ترویج خدمات و محصولات نوین بانکداری الکترونیک
در یک دهه گذشته، موسسات مالی همواره با چالش حفظ رقابت، حرکت همگام با سرعت تغییر قوانین، فشار هزینه‌ها و ناپایداری بازار دست به گریبان بوده‌اند. به علاوه، ظهور فناوری‌های جدید بانکداری دیجیتال …

انتقال سه جانبه وجه در پایانه‌های شعب

بانک سپه امکان انتقال سه‌جانبه وجه در پایانه‌های شعب (PIN pad) را فراهم کرد. در این خصوص «فرید صفائی‌نیک» کارشناس توسعه بازار ایران‌کیش توضیحاتی در خصوص دستگاه‌های PIN pad ارایه داده است که مطالعه آن به علاقمندان توصیه می‌شود.

برای دانلود فایل ماهنامه می‌توانید به سایت www.kiccc.com مراجعه کنید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. عباس صفائی نیک می گوید

    با تشکر از اقدامات مثبت شما و مدیر عامل محترم جناب اقای قادری

  2. عباس صفائی نیک می گوید

    با تشکر از اقدامات مثبت شما و مدیر عامل محترم جناب اقای قادری

ارسال یک پاسخ

48  −  43  =