راه اندازی خدمت جدید ارسال پیامک آنی تراکنشهای بانک سپه به صورت آنلاین

رئیس اداره کل خدمات فناوری اطلاعات و توسعه بانکداری نوین بانک سپه گفت: خدمت ارسال پیامک آنی تراکنشهای بانکی بانک سپه با ویژگی های جدید به صورت آنلاین راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک سپه، حسین صلواتی گفت: بانک سپه در راستای گسترش فزاینده خدمات بانکداری الکترونیکی تصمیم بر آن گرفته است که خدمت ارسال پیامک آنی تراکنشهای بانکی را برای مشتریان ارزش‌آفرین بانک با دو هدف مدیریت بر روی حسابهای خود و نیز جلوگیری از سوءاستفاده احتمالی (بالاخص ناشی از خدمات الکترونیک)، به صورت آنلاین راه اندازی نماید. بدین ترتیب همزمان با انجام تراکنش های خاصی که توسط مشتری از قبل تعیین شده است، پیامک آنلاین برای مشتریان بانک ارسال خواهد شد.

وی افزود: پیامک های ارسالی شامل اطلاعاتی همچون شماره حساب، مبلغ واریزی یا برداشتی، مانده حساب پس از انجام تراکنش مالی، درگاهی که در آن تراکنش صورت گرفته (اینترنت، شعبه، پایانه فروش، خودپرداز، تلفن همراه و …، بانک پذیرنده ، شرح تراکنش و تاریخ تراکنش) خواهد بود.

صلواتی در خصوص مراحل فعالسازی گفت: این مراحل عبارتند از: مراجعه مشتری به هریک از شعب بانک و دریافت رمز اول (رمز ورود به درگاه) سامانه اینترنت بانک، ورود به سامانه اینترنت بانک با شماره حساب و رمز ورود، انتخاب گزینه «تنظیمات پیامک آنی» از منوی صفحه اصلی، انتخاب نامی دلخواه برای پروفایل و معرفی شماره تلفن همراه که مایلید پیامک ها به آن ارسال شود و نهایتاً انتخاب یکی از چهار شرط پیش فرض که بیانگر نوع پیامک درخواستی است.

وی گفت: یکی از مزایای خدمت یادشده، امکان مدیریت دقیق نوع و چگونگی پیامک های ارسالی با استفاده از گزینه «شرط دلخواه» است. به عنوان مثال مشتری می‌تواند با انجام تنظیمات مدنظر خود انتخاب نماید که صرفاً‌ پیامک تراکنش‌هایی که مبلغ آنها بیش از 5 میلیون ریال است یا صرفا پیامک تراکنش‌های برداشت از حساب و یا پیامک تراکنشهایی که در یک بازه زمانی خاص از روز انجام می شوند، برای وی ارسال شود.

صلواتی در خصوص نحوه ویرایش در نحوه دریافت پیامک گفت: در صورت تغییر در شماره تلفن همراه یا تمایل به تغییر اعم از حذف یا اضافه نمودن شرایط دریافت پیامک این امکان وجود دارد که پروفایل خود را طبق این فرآیند می توان ویرایش کرد: ورود به سامانه اینترنت بانک با شماره حساب و رمز ورود، انتخاب گزینه «تنظیمات پیامک آنی» از منوی صفحه اصلی و انتخاب دکمه ویرایش در صفحه نمایش داده شده. در این حالت کلیه گزینه ها برای اعمال تغییرات مورد نظر فعال می شود.

وی در خصوص نحوه غیرفعالسازی این خدمت نیز گفت: غیرفعالسازی این خدمت از طریق این مراحل امکان پذیر است: ورود به سامانه اینترنت بانک با شماره حساب و رمز ورود، انتخاب گزینه «تنظیمات پیامک آنی» از منوی صفحه اصلی و انتخاب دکمه حذف در صفحه نمایش داده شده. در این حالت دیگر پیامک تراکنش ها برای مشتری ارسال نخواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. فرامرز می گوید

    سایت شما خلیی بد

  2. علیرضا می گوید

    موجودی

ارسال یک پاسخ

  ⁄  4  =  1