مدرسه پست بانک ایران گشایش یافت

توسعه عدالت اجتماعی به عنوان یکی از رسالت های انقلاب همواره در رأس برنامه های پست بانک ایران قرار دارد و این بانک به عنوان یک خرده بانکدار دارای هدفی والاست.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مهندس فراهانی در مراسم افتتاح مدرسه پست بانک شهرستان لنده ضمن بیان این مطلب، تبریک هفته بسیج و تقدیر از همه دست اندرکاران و زحمتکشان ساخت این مدرسه گفت: شهر لنده شهر فرهنگ و ادب است و افتتاح مدرسه پست بانک در این شهر شیرین ترین و بهترین خاطره دوران کاری بنده است و امیدوارم این اقدام منشأء خیر و برکت در لنده شود.
وی افزود: پست بانک ایران هیچگاه به دنبال سودآوری صرف نیست و فعالیت های آن نیز متمایز با سایر بانک هاست و با ایجاد 14هزار دفترخدمات بانکی شهری و روستائی به دنبال خدمت به جامعه به ویژه مناطق محروم کشور است.
فراهانی اظهار داشت: امروزه فناوری اطلاعات یک موقعیت ویژه و امکان قوی محسوب می شود و همه اقشار جامعه به ویژه جوانان امروزه به آن نیازمند هستند. در این راستا پست بانک ایران دارای ظرفیت های خوبی است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد.
وی با اشاره به کاهش شکاف دیجیتالی بین شهر و روستا عنوان کرد: پست بانک ایران با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا و داشتن ابرتکنولوژی توانسته است در همه جای ایران به ویژه در روستاها حضور داشته و دسترسی عمومی را به فناوری های روز فراهم سازد.
فراهانی در ادامه تصریح کرد: ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیک، فرهنگ پس انداز و استفاده از خدمات متنوع بانکی از برنامه های مهم پست بانک ایران در سطح کشور است.
وی ساخت مدرسه 5 کلاسه در موسیان استان ایلام، کمک به بیماران آلزایمری با همکاری باشگاه هنرمندان از طریق برگزاری بازی های دوستانه با تیم های مختلف فوتبال و فوتسال مطرح در سطح کشور از جمله استقلال تهران با اختصاص عوائد حاصل از فروش بلیط به این بیماران، کمک به زلزله زدگان آذربایجان شرقی(ورزقان و هریس)، بازسازی و تجهیز دفاترخدمات بانکی آسیب دیده از این زلزله، کمک به قحطی زدگان کشور سومالی، کمک به زلزله زدگان شهرستان دشتی بوشهر، همکاری در تجلیل از ورزشکاران و پیشکسوتان قانون مدار فوتبال ایران با همکاری باشگاه هنرمندان، همکاری با کمیته امداد امام(ره) در سطح کشور از طریق پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان، همکاری با سازمان بهزیستی به منظور جمع آوری کمک های نقدی هموطنان به این سازمان و همچنین جمع آوری زکات فطریه مردم برای کمک به سازمان مذکور، جمع آوری وجوه نقدی هموطنان در سراسر کشور برای بازسازی عتبات عالیات و مرمت آن و بسیاری از موارد دیگر را از اهم فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی پست بانک ایران برشمرد.
فراهانی در پایان تأکید کرد: پست بانک ایران به عنوان یک بانک خدمتگزار تلاش می کند در تمامی عرصه های خیرخواهانه و انسان دوستانه حضوری فعال داشته باشد.
همچنین وی در پایان با خبرنگار شبکه دنا مرکز صداو سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به صورت اختصاصی مصاحبه کرد و به تشریح فعالیت های پست بانک ایران و هدف از مشارکت در امور خیر از جمله مدرسه سازی پرداخت.
گفتنی است: مهندس فراهانی به اتفاق هیأت همراه از ستاد سرپرستی مدیریت شعب استان خوزستان، شعبه مرکزی و سقراط اهواز، شعبه دهدشت استان کهیلویه و بویراحمد بازدید و در شهر سوق دهدشت نیز با خانواده شهید دستار برادر همکارمان محمد دستار شاغل در پست بانک یاسوج دیدار و درگذشت برادرش را به وی و خانواده اش تسلیت و تعزیت گفت و در پایان نیز فاتحه ای نثار روح این نوگذشته کردند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  2  =  3