پیش بینی قیمت طلا تا ۲ ماه آینده

اکثر خوانندگان و بازدیدکنندگان از وبسایت کیتکو نیوز بر این باورند که قیمت جهانی طلا تا پایان سال 2013 میلادی روند نزولی خود را ادامه خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از سایت طلا /کیتکو نیوز؛ بررسی نظرات خوانندگان و بازدیدکنندگان از سایت کیتکو نیوز طی روزهای 31 اکتبر تا 5 نوامبر نشان می دهد که قیمت جهانی طلا تا اواخر سال 2013 میلادی روندی نزولی خواهد داشت.
بر اساس این گزارش از 216 بازدید کننده سایت کیتکو نیوز بیش از 92 نفر معادل 43 درصد به کاهش قیمت جهانی طلا تا پایان امسال رای داده اند.
65 نفر معادل 30 درصد نیز پیش بینی کردند که قیمت طلا طی ماه آینده افزایش خواهد یافت و 59 نفر معادل 27 درصد نیز اعلام کردند قیمت طلا در این مدت تغییر چندانی نخواهد کرد.
جسیکا فانگ کارشناس ارشد موسسه تحقیقاتی بی ام او تاکید کرد: من هم با نظر خوانندگان سایت موافقم چرا که تحولات اقتصادی جهان نشان می دهد که قیمت طلا تا پایان امسال زیر فشار زیادی خواهد بود.
وی افزود، قیمت طلا طی ماه های اخیر بین 1200 تا 1400 دلار در نوسان بوده است و به نظر می رسد این محدوده قیمتی در کوتاه مدت نیز حفظ خواهد شد.
وی گفت، اگر فدرال رزرو آمریکا بخشی از محرک پولی خود را متوقف کند قیمت طلا با کاهش بیشتری نیز روبرو خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

88  +    =  92