روزنامه‌نگاری که به بانک کیت‌کت دست یافت/حافظه اندروید۴.۴ بهینه می‌شود

روزنامه‌نگاری که به بانک اطلاعاتی کیت‌کت دست یافته خبر از بهینه‌سازی این محصول برای تطابق با ساعت هوشمند گوگل و همچنین بهینه‌سازی رم آن برای پشتیبانی از دستگاه‌های ضعیف‌تر داده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از تسنیم، یک روزنامه‌نگار مدعی شده که به قابلیت‌های جدید اندروید کیت‌کت که هنوز برای همگان مشخص نشده دسترسی پیدا کرده و بر این اساس یکی از بارزترین ویژگی‌های این نسخه  بهبود یافته در مدیریت حافظه اصلی است.

امیر افراطی معتقد است که این آپدیت، دستگاه‌هایی که رمی معادل 512 مگابایت هم دارند، اجازه کار با این سیستم عامل و برنامه‌های آن را می‌دهد و از این طریق توسعه‌دهندگان نیازی نیست که برای برنامه‌های خود، قابلیت‌های مجزایی را برای پشتیبانی در پلت‌فرم‌های مختلف قرار دهند زیرا تمامی برنامه‌ها امکان اجرا شدن در تمامی پلت‌فرم‌ها را خواهند داشت.

در این آپدیت پشتیبانی از سیستم مادون قرمز برای جایگزینی آن با کارت‌های پرداختی که از سیستم NFC حمایت می‌کنند نیز دیده شده است.

قابلیت‌های دیگری نیز در این نسخه ظاهرا به روزرسانی شده وجود دارد که در راستای پشتیبانی از ساعت هوشمند گوگل اضافه شده‌اند که یکی از آن‌ها HID Over GATT است.

اما تا رونمایی نکسوس5 که گویا از کیت‌کت استفاده می‌کند باید منتظر ماند و از صحت این اطلاعات با خبر شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  7