سکه تمام ۳۱۵ هزار تومان

رئیس اتحادیه کشور طلا و جواهر با بیان اینکه اتحادیه اروپا برای به ثبات رساندن قیمت جهانی طلا وارد عمل شده است، گفت: با توجه به شرایط موجود نمی توان وضعیتی برای قیمت جهانی طلا پیش بینی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک محمد کشتی آرای در گفتگو با مهر از برگزاری نشستهایی توسط اتحادیه اروپا برای به ثبات رساندن قیمت جهانی طلا خبرداد و گفت: با توجه به بحران اقتصادی هر لحظه امکان نوسان قیمت طلا در بازارهای جهانی و اروپا وجود دارد.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر یکی از دلایل افزایش یا کاهش قیمت جهانی طلا را نوسانات قیمت دلار و یورو عنوان و بیان کرد: وضعیت اقتصاد دنیا به گونه ای است که نمی توان برای آینده قیمتها پیش بینی خاصی را انجام داد.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت قیمت طلا در جهان غیر قابل پیش بینی است، اظهارداشت: هر تصمیمی ممکن است نرخ برابری ارزها در برابر یکدیگر را دچار نوسان کند که در این صورت بر قیمت طلا نیز تاثیر گذار خواهد بود.

کشتی آرای قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی را 315 هزار تومان، طرح امام (ره) را 310 هزار تومان، نیم سکه را 156 هزار تومان و ربع سکه را نیز 79 هزار تومان اعلام کرد.

وی گفت: با توجه به اینکه امروز یکشنبه و بازارها و بورسهای جهانی تعطیل است، قیمتها نسبت به روز گذشته تغییری نکرده، البته قیمتهای داخلی تابع قیمتهای جهانی است.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر قیمت هر اونس طلای جهانی را نیز امروز یکهزارو 257 دلار و قیمت هر گرم طلای زرد 18 عیار را در بازار داخلی 31 هزارو 200 تومان عنوان کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه قیمتها مقداری افزایش یافته، مردم در خرید طلا و سکه احتیاط کرده و مطرح می کنند که ممکن است قیمتها کاهش یابد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

60  ⁄  12  =