مراحل انصراف از امتیاز مسکن مهر اعلام شد

شرکت عمران شهر جدید پردیس مراحل انصراف از امتیاز مسکن مهر را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از ایسنا، شرکت عمران شهر جدید با اعلام مراحل انصراف متقاضیان مسکن مهر پردیس مدارک مورد نیاز جهت این اقدام را اعلام کرد.

 

متقاضیان انصراف از ثبت‌نام مسکن مهر پردیس، ابتدا باید به سوله‌های مسکن مهر مستقر در خیابان فروردین جنوبی واحد انصراف مراجعه و پس از آن به دبیرخانه مستقر در سوله‌های مسکن مهر و واحدحقوقی واقع در طبقه دوم شرکت عمران مستقر در خیابان فروردین شمالی مراجعه کنند.

 

طبق اعلام این شرکت مراجعین باید به واحد امورمالی شرکت عمران شهر جدید پردیس مستقر در شرکت عمران برای ارائه مدارک اقدام کنند.

 

 

مدارک مورد نیاز جهت انصراف از امتیاز مسکن مهر

 

مدارک مورد نیاز انصراف از امتیاز مسکن مهر ، کپی شناسنامه تمام صفحات و کارت ملی پشت و رو به‌همراه اصل مدارک (از هر کدام 3 عدد کپی،‌ پرینت سامانه،‌ اشخاصی که از سامانه حذف شده‌اند، پس از دریافت پرینت سامانه با هماهنگی مدیریت کارگزاری اقدام می‌شود.

 

از جمله دیگر مدارک لازم صورتحساب بانکی از افتتاح حساب تا تاریخ انصراف از کلیه شعب بانک مسکن قابل تهیه است به ‌همراه 2 عدد کپی از آن (در صورت درخواست تسریع میتوانند از واحد انفورماتیک بانک مرکزی مسکن به نشانی میدان امام خمینی(ره) انتهای خیابان سرهنگ سخائی مراجعه کرده و صورت‌حساب خود را تهیه کنند).

 

همچنین اصل و 2عدد کپی از فیش‌های واریزی(اصل فیش واریزی در قسمت امور مالی مسکن مهر تحویل گرفته می‌شود)، ارائه تعهدنامه محضری مطابق فرمت پیوست.

 

این شرکت تاکید دارد در صورت نداشتن فیش‌های واریزی به هر دلیلی باید متقاضیان سندی دال بر اینکه مبلغ مورد نظر توسط آن‌ها واریز شده تهیه و به واحد مالی شرکت عمران پردیس ارائه کنند.

شرکت عمران شهر جدید پردیس اعلام کرده است: درصورت نقص پرونده به هردلیل ازانجام تقاضای انصراف متقاضیان معذور است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

90  ⁄  9  =