تبلت نوکیا با لومیا ۱۵۲۰ همراه می‌شود

عکس‌های منتشر شده از لومیا 1520 حاکی از رونمایی این محصول در آینده‌ای نزدیک به همراه تبلت ویندوز RT نوکیا است که صحبت از آن سابق بر این وجود داشت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از تسنیم، معدود شرکت‌هایی هستند که طبق برندسازی که در اذهان عمومی داشته‌اند در انتهای سال حاضر به ارائه محصولی برای تمرکز بر گوشه خاصی از بازار می‌شوند که ظاهرا نوکیا هم از این دست خواهد بود.

طبق گفته‌ها، نوکیا قرار است برای انتهای سالجاری دو محصول ویژه را راهی بازار کند که یکی تبلت و دیگر گوشی هوشمند خواهد بود.

البته با توجه به بازار پرمخاطب گوشی‌ها با نمایشگرهای بزرگ شاید بهتر باشد گفت که محصول آینده نوکیا فبلتی با ویندوز فون باشد.

پیش از این گفته شده بود که لومیا 1520 و تبلت ویندوزی این شرکت در ماه‌های پایانی سال ارائه می‌شود و اخیرا هم موضوعاتی پیرامون رونمایی از این دو محصول با توجه به عکس‌های لو رفته لومیا 1520 در ماه‌های آتی داده شده که اگر گمان خوش به آن داشته باشیم، این محصولات نوکیایی در اکتبر رونمایی خواهند شد.

البته این دو استراتژی نزدیک به هم کمی گیج‌کننده است که چرا نوکیا باید در آنِ واحد بر روی دو محصول با شباهت‌های نزدیک به هم سرمایه‌گذاری کند.

البته احتمال رونمایی حداقل یکی از این محصولات تا نوامبر (براساس تأخیر در تولید محصول) نیز در رسانه‌ها داده شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  +  1  =