تقدیر از حسینی برای تکلیف مطالبات بانک‌ها

مدیرعامل بانک کشاورزی ضمن تقدیر از زحمات سیدشمس‌الدین حسینی در وزارت اقتصاد گفت: وی تلاش خود را برای شفاف‌سازی اطلاعات مالی بانک‌ها و تعیین تکلیف مطالبات آنها به کار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مراسم تودیع و معارفه وزیران سابق و فعلی امور اقتصادی و دارایی در محل سالن شهید مدرس این وزارتخانه با حضور معاون اول رئیس‌جمهور آغاز شد.
 محمد طالبی مدیر عامل بانک کشاورزی در این مراسم ضمن تبریک به وزیر جدید این وزارتخانه گفت: آقای حسینی وزیر سابق اقتصاد در طول مدت خدمت خود خدمات زیادی را ارائه کرده است.
وی افزود: تحریم‌ها علیه کشور در سالهای گذشته شرایط سختی را به وجود آورد که همه همکاران نظام بانکی و بیمه با آن آشنا هستند، اما حضور حسینی و نقش هدایتگری وی در این شرایط بسیار مؤثر بود.
وی ادامه داد: مدیریت نوسانات نرخ ارز و حوزه‌های بین‌المللی بانک و بیمه اقدامات دشواری بود که آقای حسینی در دوران مدیریت خود دنبال می‌کرد و در جلسات طولانی‌ مدت با حضور مدیران بانکی این مسائل پیگیری می‌شد.
به گفته وی، استقرار نظام جامع اقتصادی و تنظیم ارتباط بین بانکها و صنایع در شرایط بحران از اقدامات کارساز حسینی در این وزارتخانه بود.
مدیر عامل بانک کشاورزی گفت: اهتمام وزیر سابق اقتصاد برای شفاف‌سازی اطلاعات مالی بانکها و تعیین تکلیف مطالبات آنها و همچنین شفاف‌ شدن رابطه دولت با بانک‌ها بود.
طالبی در پایان به نمایندگی از مدیران نظام بانکی و بیمه‌ای کشور از خدمات سید شمس‌الدین حسینی در وزارت امور اقتصادی و دارایی تشکر کرد.
به گزارش فارس،‌ غلامرضا تاجگردون، نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم در سخنان کوتاهی ضمن تشکر از خدمات سید شمس‌الدین حسینی در وزارت امور اقتصادی و دارایی حضور علی طیب‌نیا در رأس این وزارتخانه را تبریک گفت.
وی گفت: همه چهره های اقتصادی کشور از حضور طیب‌نیا در وزارت اقتصاد خوشحال هستند و خوشبختانه مجلس با رأی قاطع خود نشان داد دغدغه موضوع اقتصاد را دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  +  3  =