پست بانک نشان منتخب گرفت

تندیس دومین اجلاس جهانی نشان منتخب در حوزه مدیریت مدرن و با رویکرد استفاده از بحران برای توسعه طی مراسمی به مدیرعامل پست بانک ایران اهداء شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی پست بانک محمدرضا ساجدی پور رییس اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران ضمن دریافت تندیس مذکور به نمایندگی از حسینعلی ضیایی مدیرعامل این بانک در گفتگوی کوتاهی اظهار داشت: این بانک به جهت توانمندی های علمی و پیشگام بودن در ارایه خدمات نوین و مدرن بانکی در سطح کشور به ویژه روستاها و مناطق محروم موفق به دریافت تندیس مذکور شد.

وی افزود: پس از ارسال مدارک و مستندات لازم درخصوص نحوه تاسیس و فعالیت پست بانک و جایگاه آن در بین پست بانک سایر کشورهای جهان و همچنین ارسال مدارک مربوط به دریافت جایزه و نشان از سازمان اسکان بشر ملل متحد(BLP) به دبیرخانه اجلاس، پس از ارزیابی داوران نشان مذکور به پست بانک به عنوان تنها بانک بین المللی ایران تعلق گرفت.

دومین اجلاس جهانی نشان منتخب طی روزهای دوم و سوم خردادماه سال جاری با حضور 700 تن از مدیران عالی رتبه کشوری، مدیران و سخنرانان مشهور بین المللی و همچنین مدیران عامل سازمان ها و شرکت های مطرح کشور در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  74  =  84