حمایت جبهه مردمی اصلاحات از هاشمی رفسنجانی

جبهه مردمی اصلاحات طی بیانیه‌ای رسماً هاشمی رفسنجانی را به عنوان نامزد مورد حمایت خود به مردم معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از فارس، جبهه مردمی اصلاحات طی بیانیه‌ای از هاشمی رفسنجانی به عنوان کاندیدای مورد حمایت خود اعلام حمایت کرد.

بر پایه این گزارش، متن کامل این پیام به شرح زیر است:

ملت شریف و عزیز ایران به فرموده مقام معظم رهبری که این سال را به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری نموده‌اند ما هم بر آن شدیم که با سیل خروشان ملت بزرگ ایران دست در دست هم دهیم و حماسه بزرگی را بسازیم.

جبهه مردمی اصلاحات طی ساعت‌ها نشست و افکار سنجی و هم اندیشی با گروه‌ها، شخصیت‌های سیاسی و افراد مختلف تاثیرگذار و رایزنی‌های مختلف طی جلسه‌ای با اعضای شورای مرکزی و کمیته‌های مختلف و مسئولین ستادی جبهه‌ مردمی اصلاحات در استان‌ها به این نتیجه رسید که از کاندیداتوری حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به خاطر تفکر و گرایش میانه روی و اعتدال و در دفاع از انقلاب و خط اصیل امام و به پیروی از رهبری عزیز و در دفاع از خون شهدا و ارزش‌های اسلامی و دینی ایشان به عنوان کاندیدای اول حمایت کند.

چون مشی ما از ابتدا این بود که از فردی حمایت کنیم که جدای از گرایش‌های سیاسی و متعلق نبودن به هیچ حزب و گروه فراجناحی بودن و به دور از افراط و تفریط و برای تقویت کردن اعتدال و وحدت بین همه نیروهای انقلاب و معتقد به قانون اساسی حماسه بزرگی را همراه ملت ایران بسازیم و همه ستادهای فعال خود در تهران و استان‌ها و شهرستان‌ها را برای حمایت از ایشان آماده نموده‌ایم.

با توجه به سابقه بسیار ارزنده و شایسته حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و یار همیشگی حضرت امام خمینی (ره) و مرد سختی‌ها و بحران‌ها و یاور رهبر عزیزمان، حمایت نماییم.

امید است که این کار ما مورد حمایت حضرت حق قرار گیرد. به امید پیروزی ملت شریف ایران و نابودی دشمنان این مرز و بوم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

69  −    =  68