حضور فعال بانک سرمایه در هفتمین نمایشگاه

بانک سرمایه و شرکت های تابعه در هفتمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی همانندسال های گذشته مشارکت گسترده ای داشتند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه در این نمایشگاه، غرفه بانک سرمایه با وسعت تقریبی 200 متر مربع در سالن خلیج فارس، کلیه خدمات بانکی از افتتاح حساب تا انجام انواع تـراکنش هـای بانکـی را بـه بازدیدکنندگــان گرامـی ارائـه می نمود.
بر اساس این گزارش، این نمایشگاه محل عرضه و نمایش آخرین دستاوردهای بانک سرمایه در حوزه بانکداری الکترونیک به شمار می آمد به نحوی که بازدیدکنندگان با حضور در باجه بانکداری سلف سرویس می توانستند انواع عملیات واریز، برداشت و انتقال وجه، خرید شارژ سیم کارت و وایمکس، پرداخت قبوض، پرداخت اقساط تسهیلات، حواله های بانکی، دریافت نرخ ارز، اخذ اطلاعات شعب و… را انجام دهند. در همین راستا، گفتنی است پایانه خوددریافت برای اولین بار در تاریخ نمایشگاه های بورس و بانک از سوی بانک سرمایه در معرض استفاده مراجعین قرار گرفت.
پایانه های لمسی بانکداری بانک سرمایه از جمله پایانه های خوددریافت، خودپرداز، اینترنت بانک و موبایل بانک، با فرایندی ایمن، ساده، جذاب و بوم دوست، بدون نیاز به حضور متصدی بانکی انواع عملیات بانکی بازدیدکنندگان گرامی را  پشتیبانی می نمود.
همچنین تعدادی از همکاران بانک در این نمایشگاه، مسئولیت آموزش و راهنمایی کاربران جهت استفاده از پایانه های موبایل بانک و اینترنت بانک را بر عهده داشتند.
لازم به ذکر است باجه سهام بانک سرمایه نیز در این نمایشگاه به صورت مستمر، پاسخگوی سهامداران محترم بانک و علاقه مندان سرمایه گذاری در این حوزه بود.
این نمایشگاه از تاریخ 17/2/92 الی 20/2/92 به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار گردید و غرفه بانک سرمایه و شرکت های تابعه (شرکت های توسعه ساختمان، صرافی سرمایه و تجارت الکترونیک سرمایه) به لحاظ طراحی غرفه و تنوع خدمات ارائه شده محل توجه مخصوص بازدیدکنندگان قرار گرفت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

97  ⁄    =  97