ثبت رشد ۶۲ درصدی تراکنش های پایانه ای پرداخت نوین در سال ۹۱

مجمع شرکت پرداخت نوین آرین برگزار شد:

مدیرعامل شرکت پرداخت نوین آرین با بیان اینکه سرانه تراکنش ثبت شده پایانه‌های فروش تحت پوشش این شرکت در سال گذشته رشد قابل قبولی داشته است، گفت: تعداد تراکنش‌های ثبت شده بر روی پایانه‌های فروش در سال گذشته نسبت به سال قبل بیش از 62 درصد رشد داشته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیکدر ادامه برگزاری مجامع شرکت‌های گروه اقتصادنوین، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پرداخت نوین آرین با حضور سهامداران برگزار شد و صورت‌های مالی آن برای دوره مالی منتهی به 30 اسفندماه 1391 بررسی و به تصویب رسید.

در این مراسم محسن اخلاصی مدیرعامل شرکت پرداخت نوین آرین، ضمن تشریح اهم فعالیت‌های این شرکت در سال گذشته، گفت: در سال گذشته تلاش شد همزمان با بسترسازی لازم برای عملیاتی سازی پروژه شاپرک فعالیت‌های عادی شرکت نیز ادامه یافت و خوشبختانه موفق شدیم با تلاش مضاعف همه همکاران روند روبه رشد شرکت را استمرار بخشیم.

وی در تشریح وضعیت شرکت پرداخت نوین آرین در سال گذشته، با اشاره به اینکه سرانه تراکنش ثبت شده پایانه‌های فروش تحت پوشش شرکت در سال گذشته رشد قابل قبولی داشته است، گفت: تعداد تراکنش‌های ثبت شده بر روی پایانه‌های فروش در سال گذشته نسبت به  سال قبل بیش از 62 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته خدمات شرکت به برخی بانک‌های دیگر نیر ارایه شد، گفت: پتانسیل موجود در شرکت موجب شد بتوانیم نسبت به جذب مشتریان جدید اقدام کنیم که تلاش می‌شود این روند در سال جاری نیز ادامه یابد.

وی گفت: شرکت پرداخت نوین آرین علاوه بر ارایه خدمات الکترونیکی، وظیفه پاسخگویی به تماس‌های مشتریان با مرکز 24 ساعته ارتباط نوین را نیز بر عهده دارد که در این راستا کارشناسان مرکز تماس سلام مهر سال گذشته بیش از یک میلیون و 622 هزار تماس تلفنی را پاسخگو بودند البته خدمات شرکت در این بخش در قالب خدمات مشاع به دو بانک دیگر نیز ارایه شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 5 درصد رشد نشان می‌دهد.

مهندس اخلاصی در ادامه به فعالیت باشگاه پذیرندگان نوین اشاره کرد و افزود: برگزاری سه جشنواره تابستانی، پاییزی و عید تا عید و اهدای حدود 5 هزار جایزه برای پذیرندگان از جمله اقدامات تشویقی شرکت پرداخت نوین آرین برای گسترش خدمات الکترونیک بوده است که بررسی‌ها نشان می‌دهد این اقدامات موثر واقع شده است.

لازم به ذکر است شرکت پرداخت نوین آرین به عنوان یکی از شرکت‌های گروه اقتصادنوین با هدف ارائه و گسترش شبکه بانکداری الکترونیکی در فروردین‌ماه سال 1385 تاسیس گردید و پس از یازده ماه توانست عنوان بزرگترین دارنده شبکه پایانه­‌های فروش را برای بانک اقتصادنوین به ارمغان آورد.

data-src=http://www.en-bank.com/images/website/PicForNews/News920210.jpg

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

10  ×  1  =