سامانه اعتبارات خرد بانک کشاورزی؛ فرصتی برای مشتریان

محمد طالبی مدیرعامل و رییس هیات مدیره بانک کشاورزی گفت :با گسترش نظام بانکی و افزایش رقابت بین بانک ها باید به شرایط رقابتی توجه کنیم با وجود آن که بانک های تجاری و خصوصی آزادی عمل بیشتری از ما دارند اما بانک کشاورزی به عنوان یک بانک تخصصی بنیه و استحکام خیلی بالایی داردکه این بانک را قدرتمند کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک وی افزود: ویژگی بارز بانک کشاورزی نیروی انسانی آن است که عاشقانه کار می کنند و سرافرازی بانک از همین سرمایه منشا می گیرد.

طالبی ادامه داد: ما باید قدر این موهبت را بدانیم و به همین دلیل است که امسال سال سرمایه انسانی در بانک نامگذاری شده است.

مدیر عامل و رییس هیات مدیره بانک همچنینی طی سخنانی راهبردی در حوزه مشتری مداری افزود: ما باید به گونه ای با مشتریان رفتارکنیم که مشتری به این واقعیت برسد که دوستش داریم و می خواهیم کاری برایش انجام دهیم ،به او احترام بگذاریم و شخصیت ببخشیم.

طالبی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع اعتبارات خرد پرداخت و افزود: ما باید مدیریت اعتبارات خرد را تغییر دهیم و سامانه اعتبارات خرد فرصت بیشتری در اختیار همکاران قرار می دهد تا به تحقق اهداف بانک بیشتر بیندیشند و از ظرفیت های ایجاد شده بهره مند شوند، کار را برای مشتری هم راحت تر می کند.

وی اظهار داشت: در حوزه راهبردی مشتریان باید با اتخاذ روش های جدید سرعت کار را بالا ببریم.

طالبی در ادامه این نشست در باره اهمیت نظارت در بانک ، نحوه رفتار با مشتریان ، استفاده از فرصت پیش آمده در هشتادمین سالگرد بانک برای معرفی و تبلیغ بانک ، توجه خاص به بانکداری نوین از جمله بانکداری اینترنتی و همراه بانک ، اثربخشی حوزه اعتباری مطالب راهبردی ارزشمندی را بیان کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ⁄    =  4