حضور پست بانک در مسابقه نشان برتر

پست بانک ایران در راستای برنامه های تبلیغاتی و معرفی هرچه بیشتر خود در برنامه های مشارکتی و پربیننده تلویزیونی از جمله مسابقه ورزشی – تفریحی نشان برتر ویژه عید نوروز شبکه 2 سیما شرکت نموده که زمان پخش آن متعاقباً به تمامی همکاران پیامک می شود.

به گزارش بانکداری الکترونیک این ویژه برنامه مهیج تلویزیونی با حضور 16تیم از مجموعه های دولتی و خصوصی از جمله این بانک با هدف ترویج الگوی همکاری و تعاون درجامعه در قالب بخش های میدانی، ایستگاهی و رقابتی از طریق گروه اجتماعی شبکه 2 سیما به تهیه کنندگی پیمان پورمقیمی در قالب لیگ تولید و ضبط شد.

بنابراین گزارش در این مسابقات تیم پست بانک در مقابل تیم عرشیا مکمل آریا از مجموعه های بخش خصوصی قرار گرفت که هموطنان می توانند جریان کامل این مسابقه را در ایام نوروز از طریق همین شبکه مشاهده کنند.

گفتنی است برنامه تلویزیونی مسابقه "نشان برتر" پیش از این با حضور 64 تیم در 6 مرحله برگزار شده که جریان کامل مسابقات و نتایج آن درحال پخش از شبکه 2 سیما می باشد.

اسامی تیم پست بانک ایران عبارتنداز؛ احمدجوان، شاهرخ پیل تن، عباس درویش، سیامک معمارزاده، محمدجواد کاکائی نژاد، پیمان صفائی، محمودرضا علی اکبر، سام مقصودی، علی میرزائی پور و کامبیز امیرخانی.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. فاطمه می گوید

    عکس های هومن ستوده را بیش تر وبا کیفیت نشان دهید باتشکر

ارسال یک پاسخ

16  ⁄  2  =