پیش بینی قیمت‌ سکه

رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران با تأکید براینکه اعلام پیش فروش سکه موجب آغاز روند نزولی قیمت سکه و طلا دربازار شده است،گفت:امروز طلاگرمی 147 هزار تومان و سکه یک میلیون و 470 هزار تومان شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک احمد وفادار در خصوص وضعیت خرید و فروش طلا و سکه در بازار تهران به تسنیم اظهار داشت: بعد از اینکه دیروز بانک مرکزی اعلام کرد پیش فروش سکه مجدداً آغاز خواهد شد قیمت‌ها در بازار طلا و سکه نزولی شد.

این مقام مسئول در اتحادیه طلا و جواهر گفت: اگر بانک مرکزی دقیقاً شرایط پیش فروش بخصوص نرخ و میزان سکه دریافتی را اعلام کند به طورحتم بازهم قیمت ‌ها در روزهای آینده کاهش خواهند یافت.

وی با بیان اینکه نرخ طلا و سکه طی دو روز گذشته روند نزولی را طی کرده است، افزود: البته نرخ اونس جهانی طلا تغییر چندانی نداشته و با همان ارزش 1672 دلار مورد مبادله قرار می گیرد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران ضمن اشاره به فروش هر گرم طلای 18 در بازار با نرخ 150 هزار تومان طی دو روز گذشته، تصریح کرد: امروز در قیاس با روزهای قبل ارزش طلا کاهش یافته و هر گرم طلای 18 عیار در بازار داخلی به ارزش 147 هزار و 200 تومان فروخته می شود.

وفادار ادامه داد: امروز سکه طرح قدیم با ارزش یک میلیون و 450 هزار تومان، سکه طرح جدید یک میلیون و 470 هزار تومان، نیم سکه 760 هزار تومان، ربع سکه 490 تومان و سکه گرمی 335 هزار تومان فروخته می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. ناشناس می گوید

    خیلی بدوگران توروخداکاری کنیدطلاارزان شود

ارسال یک پاسخ

54  ⁄  6  =