الکامپ هجدهم بدون حضور دولتی‌ها و با حضور پررنگ شرکت‌های اینترنتی‌

دومین روز الکامپ هجدهم در حالی سپری می‌شود که دولتی‌ها در نمایشگاه حضور نیافتند و شرکت‌های اینترنتی و نرم‌افزاری، حاضران پررنگ نمایشگاه هستند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  به نقل از فارس، دومین روز نمایشگاه الکامپ در حالی سپری می‌شود که جمعیت بازدیدکنندگان نسبت به روز افتتاحیه بیشتر شده است.

این گزارش حاکی از این است که برخلاف گفته‌های مدیران دولتی در روز نشست خبری نمایشگاه، امسال دولتی‌ها در الکامپ حضور ندارند.

قرار بود دولتی‌ها در سالن دولت الکترونیک سالن 35 گرد هم آیند که گویا اختلاف‌نظر دولتی‌ها و برگزارکننده نمایشگاه بر سر مناسب نبودن سالن اختصاص‌یافته به دولتی‌ها، در آخرین روزهای مانده به افتتاحیه، حضور دولت در نمایشگاه الکامپ هجدهم را منتفی کرد. بدین ترتیب در الکامپ هجدهم، سالن دولت الکترونیک وجود ندارد.

همچنین الکامپ امسال در 8 سالن 31 B، 31A، 37، 38A، 38، 40، 41 و 44 برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، در الکامپ امسال، بیشتر حضور شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت احساس می‌شود و این شرکت‌ها از نظر مساحت نیز بیشترین بخش نمایشگاه الکامپ را به خود اختصاص داده‌اند.

همچنین الکامپ از نمایشگاه‌هایی است که غرفه‌های فضای باز آن نسبت به نمایشگاه‌های دیگر بیشتر است و این غرفه‌ها سهم زیادی در جذاب کردن نمایشگاه دارند.

همچنین مانند سال‌های گذشته، حضور شرکت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری یا همان فروشندگان نرم‌افزار در الکامپ امسال نیز پررنگ است و این غرفه‌های پرتعداد و کوچک، همچنان با استقبال زیادی مواجه هستند.

همچنین در نمایشگاه امسال اپراتور سوم تلفن همراه که بعد از تلکام، دومین حضور نمایشگاهی خود را تجربه می‌کند، در مساحت زیاد و فعال حضور پیدا کرده؛ همچنان که از پیش از افتتاح نمایشگاه، با اعلام ارائه رایگان سیم‌کارت از طریق ثبت‌نام اینترنتی و تحویل در نمایشگاه، جمعیت زیادی را به نمایشگاه کشانده است و مشخصاً یکی از غرفه‌های پربازدید نمایشگاه را تشکیل داده است که صف دریافت سیم‌کارت آن تا بیرون از سالن میلاد ادامه دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  25  =  28