رفع كندي شبكه شتاب

مدیر كل فناوري اطلاعات بانک مرکزی اعلام كرد:

مدیر كل فناوري اطلاعات بانک مرکزی گفت: هر چند امروز (یکشنبه )شبکه شتاب با مشکلاتی مواجه شده بود اما هم اکنون اختلال جدی وجود ندارد و تنها به دلیل مراجعات زیاد به خودپردازها ، شبکه کند است .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ناصر حکیمی  افزود: شبکه شتاب از ساعت 11 و 30 دقیقه تا 12 و 30 دقیقه روز يك شنبه  با اختلالات زیادی مواجه شده بود که این مشکل رفع شده است.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. دارنده کارت می گوید

    البته ايشان احتمالا از مشکلات بعد از ظهر خبر ندارند . آيا جواب مردمی که پول از حسابشان کسر شده است و به خسابشان برنگشته است را ايشان می دهند ؟
    آيا جواب مشکلات مردمی که به کارت اعتماد کرده و ديروز پول نقدی هم نداشتند تا خريدهايشان را انجام دهند ايشان می دهند ؟
    آيا ايشان جواب مردمی را می دهند ککه در صفهای طولانی پيشت خودپردازها معطل گرفتن پول نقد بودند و نهايتا هم موفق به آن نشدند ؟

  2. مصطفی می گوید

    با توجه به راه افتادن شاپرک و ارسال تمامی تراکنشها به شتاب از ماه آینده ، حساب کنید که بعد از واریز یارانه های ماه آینده چه اتفاقی می افتد

  3. احسان حق‌بین می گوید

    فقط دو بانک؟
    دیروز عصر 21 آبان ساعت 6 ایستگاه مترو گلشهر بودم خودپردازهای بانک سینا، تجارت، سامان به شتاب وصل نمی‌شدند و خودپرداز بانک سرمایه هم موجودی نداشت ولی چک نکردم کارت‌های شتابی را می‌پذیره یا نه که به طور قطع وضع ان مثل سایرین بود. بانک پاسارگاد هم همان لحظه روی ussd کارت‌های شتاب را نمی‌پذیرفت
    حال هی آقای حکیمی و شرکت خدمات بگویند شتاب 99.99 هست کی باور می‌کنه؟ هی بگویند مشکل از سوئیچ بانک‌هاست. برادر من سوئیچ سامان و پاسارگاد که تا دیروز مشکل نداشت و تراکم درخواست روی پایانه‌های اونها هم اونقد بالا نیست. دست بردارید سوئیچ دهه 80 شتاب را عوض کنید اینکه دیگه بحران نیست یک کار روتین هر ماهه هست. Tps شتاب پایینه با وصله پینه شما هم بالا نمیره.
    بس است بازی با مردم. به حد کافی مردم از جاهای دیگر خورده‌اند یه چندرغازی از درامد میلیاردی شتاب را بدید یه سوئیچ جدید. خدا به داد شاپرک برسد که سوئیچش کپی شتاب هست.
    دق کرده بودم می‌خواستم مطلبی بنویسم این مطلب را دیدم کامنتو اینجا نوشتم.

  4. منبع آگاه می گوید

    نقطه نظرات صمیمانه‌ای که جناب آقای احسان حق‌بین مطرح نموده بودند کاملا صحیح و درست می باشد. سوئیچ شتاب و شاپرک در شرایط فعلی دارای مشکلات عدیده‌ای هستند. شاهد آن هم وضعیت فعلی موجود است.
    اطلاعات آقای حکیمی و مدیرعامل محترم شرکت خدمات انفورماتیک برگرفته از داده‌های نادرست و تحریف شده و یا مهندسی شده عمدی غلطی است که مدیران ارشد شرکت خدمات انفورماتیک ارائه می نمایند. در زمینه سوئیچ شاپرک نیز مشکلات جدی وجود دارد که مدیرعامل شاپرک یا از آنها خبر تدارد یا خود را به بی اطلاعی زده است.
    به هرحال این واقعیت وجود دارد که در شرکت خدمات انفورماتیک این نیاز وجود دارد تا یک خانه تکانی اساسی انجام شود تا تفکرات قدیمی و سنتی از این شرکت رخت بربندد و روح تازه ای در کالبد محتضر شتاب و شاپرک دمیده شود. این واقعیتی است که کسی نمی تواند منکر آن شود و همانطوریکه قبلا عنوان نموده‌ام بهترین قاضی در این زمینه گذشت زمان است. حدودا 10 ماه پیش نیز به صورت کلی در همین سایت در قالب ارسال نظر ، نقطه نظرات خود را اعلام نمودم که متاسفانه گاها بنا به دلایلی از طرف مدیران محترم سایت منتشر نشده است. اشکالات موجود در شرکت خدمات انفورماتیک منحصر به شتاب نمی باشد بلکه این اشکالات در سایر سامانه‌های بانکی این شرکت وجود دارد و دلیل آن فقط و فقط محافظه‌کاری مفرط و ترس از نوآوری ، تغییر و تجربه می باشد!

ارسال یک پاسخ

24  ⁄  6  =