سقوط سکه به مرز ۶۰۰ هزار تومان در بازار داخلی /پیش بینی بازار های جهانی طلا در هفته پیش رو

با بسته شدن بازارهای مبادلاتی اونس جهانی طلا و همچنین ثبت هفته ای نا امید کننده برای این فلز ارزشمند، نرخ خرید سکه های پیش فروش شده توسط بانک 580 هزار تومان در روز جاری اعلام شده است که این نرخ بدون نیاز به پرداخت مالیات بر ارزش افزوده است.دربازار سکه طرح جدید امروز 601هزار تومان مبادله شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک وضعیت سیاسی بدون ثبات اروپا و نگرانی ها درباره رشد اقتصاد جهانی، بر رویدادهای بازار هفته آینده طلا تاثیر زیادی خواهد داشت. همچنین چگونگی وضعیت دلار، جهت بهای فلزات گرانبها را مشخص خواهد کرد.

به گزارش پارسی بانک، به نقل از کیتکو قیمت ها در روز طول هفته گذشته پایین تر بوده اند. بهای هر اونس طلا 1584 دلار بوده است که 3.72 درصد پایین تر آمده است.

در نظرسنجی طلای کیتکو، از 33 شرکت کننده، 24 نفر در این هفته پاسخ داده اند. از این 24 نفر، 9 نفر بهای بیشتر طلا را پیش بینی می کنند، در حالیکه 7 نفر پایین تر آمدن آن را انتظار دارند. 8 نفر نیز بدون نظر هستند. شرکت کنندگان شامل معامله گران، بانک های سرمایه گذاری، معامله گران بازار آتی، مدیران مالی و تحلیل گران نمودارهای تکنیکی هستند.

قیمت ها در روز جمعه به دلیل داده های ضعیف اقتصادی چین و نگرانی ها راجع به وضعیت رشد اقتصاد جهانی، تحت فشار قرار گرفتند.  کاهش بها در طول هفته گذشته، بانک های مختلف از جمله BNP را وادار به محدود ترکردن چشم اندازهایشان نسبت به فلزات گرانبها نمود.

وضعیت بازار داخلی

با بسته شدن بازارهای مبادلاتی اونس جهانی طلا و همچنین ثبت هفته ای نا امید کننده برای این فلز ارزشمند، نرخ خرید سکه های پیش فروش شده توسط بانک 580 هزار تومان در روز جاری اعلام شده است که این نرخ بدون نیاز به پرداخت مالیات بر ارزش افزوده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

73  +    =  82