قیمت روز طلا، سکه، ارز و نفت در بازار

قیمت طلا در بازارهای جهانی امروز نیز با کاهش همراه شد.کارشناسان معتقدند که میزان تقاضا برای طلا در بازارهای هند و چین با کاهش رو به رو شده و همین امر سبب شده است تا بهای طلا افزایش نیابد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از سی ان ان ،قیمت طلا در بازارهای جهانی امروز برخلاف روز گذشته کاهش داشته است. هر اونس طلا با یک دلار و شانزده سنت کاهش در مقایسه با روز گذشته به قیمت یک هزار و ششصد و چهل و یک دلار و بیست و پنج سنت در هر اونس خرید و فروش می شود.

این درحالی است که هر اونس نقره با بیست و چهار ممیز هفتادو پنج صدم درصد افزایش در قیمت معادل شصت و چهار سنت به ارزش سی و یک دلار و هشتاد و چهارسنت در هر اونس خرید و فروش می شود. هر اونس پلاتین نیز به قیمت یکهزار و ششصدو بیست و شش دلار و شصت و هشت سنت خرید و فروش می شود.

همچنین قیمت نفت خام سبک وست تگزاس اینترمیدیت در بازار نیویورک با افزایش دوازده سنتی در هر بشکه همراه بوده و به یکصد و دو دلار و چهل و پنج سنت در هر بشکه رسیده است.

این در حالی است که هر بشکه نفت خام برنت با بیست و هفت سنت افزایش به قیمت یکصد و نوزده دلار و سی و چهار سنت در هر بشکه در بازارهای جهانی خرید و فروش می شود .

نرخ برابری برخی ارزهای جهان
در معاملات ارزی نیویورک که ساعاتی پیش پایان یافت، ارزش هر یورو در برابر دلار به یک دلار و سی و دو سنت رسید.

در این معاملات هر یورو یکصد و هفت ممیز هشتاد و یک صدم ین ژاپن، هشتاد و دو صدم پوند انگلیس، یک ممیز بیست صدم فرانک سوئیس و سی و هشت ممیز نود و یک صدم روبل روسیه داد و ستد شد.

بر پایه این گزارش، ارزش هر دلار آمریکا نیز به هفتاد و شش صدم یورو رسید.

همچنین هر دلار آمریکا با هشتاد و یک ممیز پنجاه و هفت صدم ین ‍‍‍‍ژاپن، شصت و دو صدم پوند انگلیس، نود و یک صدم فرانک سوئیس و بیست و نه ممیز پنجاه و شش صدم روبل روسیه معامله شد.

هر پوند انگلیس نیز با یک ممیز بیست و یک صدم یورو و یک دلار و پنجاه و نه سنت آمریکا معامله شد.

همچنین هر پوند با یکصد و بیست و هشت ممیز هفتاد صدم ین ژاپن، یک ممیز چهل و شش صدم فرانک سوئیس و چهل و هفت ممیز شانزده صدم روبل روسیه داد و ستد شد.

هر فرانک سوئیس نیز در بازار معاملات ارز نیویورک هفتاد صدم یورو معامله شد.

همچنین در این معاملات هر فرانک سوئیس یک دلار و نه سنت ، هشتاد و هشت ممیز بیست و پنج صدم ین ژاپن، پنجاه و نه صدم پوند انگلیس و سی و دو ممیز سی و چهار صدم روبل روسیه معامله شد.

قیمت ها در بازار داخلی
1643.4     اونس طلا
3120000     طلا بازار تهران
3120000     پیش بینی
720255     گرم 18 عیار
960100     گرم 24 عیار
18180     دلار-بازار
24100     یورو-بازارتهران
4970     درهم امارات
29450     پوند-بازارتهران
7100000     سکه طرح قدیم
7050000     سکه طرح جدید
3530000     نیم سکه
1860000     ربع سکه
1010000     سکه گرمی
31.8     نقره

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  5