افتتاح همزمان ۲شعبه بانک مسکن در خراسان رضوی

با افتتاح همزمان شعب نقاب و جغتای در استان خراسان رضوی، تعداد شعب بانک مسکن در این استان به 72 شعبه افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در مراسم افتتاح شعبه نقاب که با حضور مسوولان بانک مسکن، فرمانداران شهرستان جوین و جغتای و جمعی از کسبه منطقه برگزار شد،  فرماندار شهرستان جوین از زحمات مسوولان بانک مسکن قدردانی کرد.

 فروزان با اشاره به دلایل افتتاح شعبه اظهار داشت: پیگیری های مستمر معتمدین و مردم شهرستان جوین به نتیجه رسیده است و ما امروز شاهد افتتاح شعبه بانک مسکن در این شهرستان هستیم. امیدواریم بتوانیم از تسهیلات بانک مسکن در بازسازی بافت های فرسوده و مسکن روستایی نهایت استفاده را ببریم.

 جعفر آقاملایی مدیر بانک مسکن استان خراسان رضوی نیز با تشکر از حضور گسترده مردم و مسوولان شهرستان جوین در مراسم افتتاح اظهار داشت: امیدوارم افتتاح این شعبه باعث رشد و ترقی هرچه بیشتر این شهرستان شده و با کمک و همکاری مردم، شاهد توسعه بیشتر بانک مسکن باشیم.

   وی  به ارائه آماری از تسهیلات پرداختی مسکن مهر در شهرستان جوین پرداخت و عنوان داشت: در سال گذشته در این شهرستان تعداد 239 واحد با رقم تسهیلاتی 49 میلیارد ریال قرارداد مسکن مهر منعقد شد و در بخش مسکن روستائی نیز 267 فقره تسهیلات روستائی با مبلغی بالغ بر 27 میلیارد ریال به روستاهای تابع شهرستان جوین از سوی بانک مسکن پرداخت شده است.

 این گزارش حاکی است، هم زمان با افتتاح شعبه نقاب ، مراسم افتتاح شعبه جغتای نیز برگزار شد که در این مراسم هنرور فرماندار شهرستان جغتای با تأکید بر این که مسکن یکی از نیازهای اساسی مردم به شمار می رود ،‌ خاطر نشان ساخت : بانک مسکن این افتخار را دارد که با تسهیلاتی که در اختیار مردم قرار می دهد شاهد ایجاد سرپناه برای آنها باشد و مطمئناً این بانک در بین شبکه بانکی از جایگاه مطلوبی برخوردار است.

 مدیر بانک مسکن استان خراسان رضوی با اشاره به پیگیری های مستمر بانک مسکن برای افتتاح شعبه در شهرستان جغتای، آماری از تسهیلات پرداختی مسکن مهر در شهرستان جغتای را ارایه و اظهار داشت: در این شهرستان در سال گذشته تعداد 718 واحد با رقم تسهیلاتی 165 میلیارد ریال قرارداد مسکن مهر منعقد شد که 51 درصد از این مبلغ را به صورت سهم الشرکه پرداخت شده است و این آمادگی وجود دارد که مابقی آن را در کمترین زمان ممکن و در صورت پیشرفت فیزیکی مناسب به متقاضیان پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: در بخش مسکن روستایی نیز 216 فقره تسهیلات روستائی با مبلغی بالغ بر 22 میلیارد ریال در روستاهای تابع شهرستان جغتای از سوی شعب بانک مسکن پرداخت شده است.

آقاملایی با بیان این نکته که مجموع قراردادهای منعقد شده بخش مشارکت مدنی استان طی سه سال گذشته حدود 27 هزار میلیارد ریال است،افزود: حدود 34 درصد از کل تسهیلات پرداختی و 5.8 درصد از کل منابع استان در شبکه بانکی متعلق به بانک مسکن است که از تلاش و کوشش همکاران حکایت می کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  74  =  79