معارفه رسمی کمره ای به عنوان عضو هیات مدیره بانک ملی انجام شد

با حضور دبیر کل بانک مرکزی:

با حضور دبیر کل بانک مرکزی و هیات همراه ، مدیر عامل ، اعضای هیات مدیره و مدیران ستادی بانک ملی مراسم معارفه عباس کمره ای و خسرو خواجه حسنی به عنوان اعضای جدید هیات مدیره این بانک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک دبیر کل بانک مرکزی در این مراسم اظهار داشت: نظام بانکی کشور پیکره واحدی است که بدون اغراق مهم ترین و بیشترین خدمات را در گستره فعالیت های اقتصادی کشور، به مردم ارایه می کند و هر طرح و حرکت اقتصادی از خرد، متوسط و کلان، بدون حضور این نظام و این مجموعه خدوم، دشوار یا غیرقابل اجرا است و در این پیکره، نقش بانک ملی ایران برجسته و بسیار موثر است.

محمود احمدی افزود: ارتباط بانک مرکزی و بانک ملی بسیار نزدیک و مبتنی بر تعامل تاریخی و طویل المدت است.

فرشاد حیدری، مدیر عامل بانک ملی ایران نیز با اشاره به سوابق و پیشینه خدمتی کمره ای و خواجه حسنی  در سیستم بانکی، اظهار داشت: این انتخاب به عبارتی سبب تحکیم بیشتر روابط بانک ملی ایران و بانک مرکزی و همچنین سرعت و سهولت امور جاری مشتریان خواهد شد.

یر اساس این گزارش، پیش از این، خواجه حسنی در سمت مدیریت امور شعب بانک ملی در شرق کشور و کمره ای در سمت مدیریت کل ریالی و نشر بانک مرکزی فعالیت می کردند که در مسوولیت جدید به ترتیب عهده دار مسوولیت نظارت بر امور شعب استان ها و نظارت بر امور اعتباری و حقوقی بانک ملی خواهند بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  5  =  3