سکه ۷۳۵ هزار /طلا ۷۵ هزار تومان/دلار ۱۸۸۰ تومان

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر از ادامه روند کاهشی نرخ سکه در بازار خبر داد و گفت: نرخ سکه طرح جدید تمام بهار آزادی در روز جاری نسبت به روز مشابه هفته گذشته 10 هزار تومان کاهش داشته است.نرخ یک گرم طلا 18 عیار نیز 75 هزار تومان است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایرنا محمد کشتی آرای'  در خصوص دلایل روند کاهش نرخ سکه افزود: در حال حاضر میزان داد و ستد در بازار طلا اندک است و این بازار با تقاضای زیادی مواجه نیست.

وی با بیان آن که، قیمت ها در بازار طلا دارای تعادل است، گفت: این در حالی است که نرخ طلا در بازار های جهانی حدود 26 دلار رشد یافته است.

کشتی آرای در خصوص نرخ انواع سکه در روز جاری افزود: نرخ سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم را 744 هزار تومان، نرخ سکه تمام بهار طرح جدید را 735 هزار تومان، نرخ نیم سکه بهار آزادی را 365 هزار تومان، ربع سکه را 190 هزار تومان و سکه های یک گرمی را 105 هزار تومان است.

وی گفت: قیمت هر مثقال طلای 17 عیار امروز در بازار تهران 325 هزار تومان و هر مثقال طلای 18 عیار نیز 345 هزار تومان است.

به گفته وی، نرخ یک گرم طلا 18 عیار نیز 75 هزار تومان است.

کشتی آرای ادامه داد: قیمت هر دلار در بازار امروز یک هزار و 880 تومان، هر یورو دو هزار و 480 تومان و هر پوند نیز سه هزار تومان است.

وی با بیان آن که، قیمت هر دلار به نسبت روز پنج شنبه 25 تومان و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به نسبت روز شنبه هفته گذشته یک 10 هزار تومان کاهش یافته است، گفت: هر چند قیمت طلا در بازار های جهانی رشد داشته، اما کاهش نرخ دلار تاثیر مناسبی بر بازار طلا داشته است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  4  =  4