شعب کشیک شبکه بانکی در ایام نوروز

بانک های دولتی وخصوصی به منظور تسهیل امور بانکی مشتریان وضرورت ارائه خدمات بانکی در روزهای پایانی سال،ساعات کار خود را افزایش داده و اسامی شعب کشیک خود در این ایام را به شرح زیر اعلام کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  شعب کشیک برخی  بانکها در ایام نوروز به رح زیر است.

 ساعت کار شعب بانک ملی
 به منظور تسهیل امور بانکی مشتریان در روزهای پایانی سال، تمامی شعب بانک ملی ایران از روز 21 تا 28 اسفندماه جاری به جز روز جمعه 26 اسفندماه تا ساعت 17 فعالند.

 در روز سه شنبه 23 اسفندماه جاری مصادف با آخرین شب چهارشنبه سال نیز، تمامی شعب بانک ملی ایران تا ساعت 16 مفتوح هستند.
همچنین شعب منتخب بانک ملی ایران در سراسر کشور در روزهای 29 اسفندماه امسال و دوم ، سوم و دوازدهم فروردین سال 91، از ساعت 9 تا 12 نسبت به ارائه خدمات بانکی اقدام خواهند کرد.
لیست شعب منتخب 

شعب منتخب بانک کشاورزی در سراسر کشور           
 شعب منتخب این بانک روز29 اسفند سال جاری از ساعت 8 تا 12و روزهای دوم و سوم فروردین سال 91 از ساعت 9 تا 13 آمادة ارائه خدمات بانکی به هموطنان و مسافران نوروزی هستند.
بر اساس این گزارش،با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر تغییر ساعت رسمی کشور، شروع فعالیت شعب کشیک این بانک بر اساس ساعت جدید نیمه اول سال جدید خواهد بود.
این گزارش می افزاید؛ اسامی شعب منتخب بانک کشاورزی که در تعطیلات نوروزی آماده ارائه خدمات هستند،در پایگاه اینترنتی این بانک به نشانیwww.agri-bank.ir درج شده است.
گفتنی است، شعب مذکور مجهز به دستگاه های خودپرداز بوده و آماده ارائه خدمات به هموطنان دارای کارت های بانکی بانک کشاورزی و سایر بانک های عضو شبکه شتاب خواهند بود.

اسامی شعب کشیک در 29 اسفندماه اسامی   

شعب کشیک در 2و3 فروردین ماه سال 91
 

 ساعات کار شعب پست بانک
با توجه به افزایش نیاز هموطنان به خدمات بانکی در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی و ضرورت ارائه خدمات و سرویس دهی مناسب به مشتریان بانک و جلب رضایت آنان در این ایام، پست بانک ایران با افزایش ساعت کار شعب، برقراری کشیک نوروزی و همچنین کشیک تجهیز دستگاههای خودپرداز (ATM) اقدام به خدمات رسانی فوق العاده نموده است.

ساعت کار کلیه شعب این بانک از بیستم تا پایان بیست و هشتم اسفند ماه سال جاری تا ساعت 16 افزایش یافته و آماده ارائه خدمات متنوع و نوین به هموطنان می باشد.

بنابراین گزارش: شعب کشیک این بانک در تعطیلات نوروزی طی روزهای دوم، سوم و دوازدهم فروردین ماه فعال بوده و به مشتریان خدمت رسانی می کند که درحوزه تهران بزرگ مدیریت منطقه یک تعداد 6 شعبه و مدیریت منطقه 2 نیز تعداد7 شعبه بصورت کشیک فعال خواهد بود.
همچنین ساعت فعالیت شعب کشیک و ارائه خدمات به مشتریان از ساعت 9 الی 13 روزهای تعیین شده است.

گفتنی است: برای رفع مشکلات احتمالی شعب، گروه امداد (Help Desk) این بانک نیز در کلیه روزهای تعطیل حضور داشته و آماده پاسخگویی می باشند.
شایان ذکر است: لیست شعب کشیک در موعد مقرر از طریق سایت بانک به نشانی: www.Postbank.ir و همچنین شعب اطلاع رسانی می شود.

ساعات کار وکشیک شعب بانک تجارت
بانک تجارت با افزایش ساعت کار 729 شعبه خود در ایام پایانی سال به مشتریان بانکها ارائه خدمت می کند.
 با توجه به شلوغی شعب در روزهای پایانی سال ، بانک تجارت به منظور رفاه حال هموطنان گرامی ، از روز شنبه 13/12/90  ساعت کار 729 شعبه خود در تهران و شهرستان را افزایش داده است . همچنین شعب منتخب این بانک در روزهای جمعه 19 و 26/12/90 از ساعت 9 الی 13 به مشتریان ارائه خدمت خواهند کرد .
هموطنان گرامی برای آگاهی از مشخصات شعب کشیک اسفندماه بانک تجارت و شعب منتخب مفتوحه در روزهای جمعه به آدرس سایت اینترنتی این بانک به نشانی www.TejaratBank.ir مراجعه نموده و یا با مرکز ارتباط مشتریان به شماره 1554 تماس حاصل نمایند.
شعب24 ساعته الکترونیکی و شعب سبای بانک تجارت نیز در تهران و دیگر مراکز استانها آماده سرویس دهی به مشتریان بانکهای کشور است . همچنین این بانک تمهیدات لازم جهت برقراری شعب کشیک در ایام نوروز را پیش بینی نموده است که جزئیات آن بزودی به اطلاع هموطنان خواهدرسید .   خدمت رسانی 280 شعبه بانک تجارت در ایام نوروز
این بانک به منظور رفاه هموطنان گرامی و ارائه سرویس دهی مناسب به مشتریان نوروزی در اقصی نقاط کشور، امسال نیز همچون سنوات قبل تعدادی از شعب خود را آماده ارائه خدمات بانکی به مشتریان در ایام تعطیلات نوروز کرده است .
بنابر این گزارش 280 شعبه این بانک در تهران و شهرستانها در روزهای دوم و سوم فروردین ماه سال 91 از ساعت 9 الی 12 ارائه کننده خدمات بانکی به مشتریان خواهند بود.
شعب24 ساعته الکترونیکی و سبای بانک تجارت نیز در تهران و دیگر مراکز استانها آماده سرویس دهی به مشتریان این بانک می باشند.
همچنین کارشناسان این بانک در مرکز ارتباط با مشتریان به شماره 1554 نیز در روزهای دوم و سوم فروردین ماه سال 91 از ساعت 9 الی 12 پاسخگوی سوالات مشتریان این بانک هستند .
کلیه هموطنان گرامی می توانند برای آگاهی از اسامی شعب کشیک نوروزی بانک تجارت به سایت اینترنتی این بانک به نشانی www.tejaratbank.irمراجعه کرده و یا با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک به شماره 1554 تماس حاصل نمایند.

فهرست 74 شعبه فعال بانک سامان در نوروز
شعب کشیک بانک سامان در روزهای دوم، سوم و دوازدهم فروردین ماه از ساعت 9 تا 12 فعال بوده و نسبت به انجام عملیات دریافت و پرداخت بانکی مراجعان اقدام خواهند کرد. این شعب شامل 37 شعبه در تهران و 37 شعبه در شهرستان‌ها است.
بر اساس این گزارش، فعالیت شعبه فرودگاه امام تهران در طول ایام نوروز مانند گذشته، به‌ص ورت یکسره و شبانه‌روزی ادامه خواهد داشت.
این گزارش حاکی است، با اتخاذ تمهیدات لازم، تمام خودپردازهای بانک نیز در ایام تعطیلات نوروزی، بدون وقفه به مشتریان ارائه خدمت خواهند کرد.
مشتریان برای کسب اطلاعات مورد نیاز در ایام نوروز می‌توانند در 24 ساعت شبانه روز با مرکز ارتباط سامان (6422-021) تماس بگیرند.
فهرست شعب فعال در ایام به شرح زیر هستند:
اسامی شعب تهران
آفریقا، میرداماد، جام جم، نازی آباد، قلهک، شهر قدس، مرکزی، دکتر فاطمی، پیروزی، مولوی، شمس آباد، نیاوران، باغ ‌ فردوس، سعادت آباد، خیابان آذربایجان، تهرانسر، کریم خان زند، 24متری سعادت آباد، پاسداران، جنت آباد، میدان آرژانتین، هایپر استار، رسالت �" مجیدیه، میدان توحید کرج، بازار، میدان ونک، فلکه اول تهرانپارس، میدان تجریش، شهریار، صادقیه، یافت آباد، میدان نبوت، شهرک اکباتان، ترمینال2 فرودگاه مهرآباد، ترمینال4 فرودگاه مهرآباد، اقدسیه و شهرری
اسامی شعب شهرستان
اصفهان، زاینده رود، قم، شیراز، شیراز-بلوارمیرزای شیرازی، بندرعباس، زاهدان، بوشهر، یاسوج، قزوین، همدان، کرمانشاه، ایلام، سنندج، مشهد، سجاد مشهد، بلوار هاشمیه مشهد، بجنورد، بیرجند، رشت، ساری، بابل، تنکابن، آمل، گرگان، گنبد کاووس، کرمان، یزد، اراک، تبریز، ولیعصر تبریز، ارومیه، اردبیل، زنجان، اهواز، کیش و قشم.

 

شعب منتخب نوروزی بانک رفاه اعلام شد
شعب منتخب بانک رفاه در ایام تعطیلات پایان سال و نوروز، آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند.
 شعب منتخب بانک رفاه در سراسر کشور به صورت باجه های کشیک طی روزهای دوشنبه 29 اسفند ماه سالجاری، چهارشنبه دوم و پنج شنبه سوم و شنبه دوازدهم فروردین ماه سال 1391 از ساعت 9 الی 12 آماده ارائه خدمت به هموطنان هستند.

فهرست شعب مذکور  در پایگاه اینترنتی بانک رفاه به نشانی www.refah-bank.ir قابل مشاهده می باشد.
شایان ذکر است این بانک از هشتم بهمن ماه سالجاری با اجرای طرح پیشواز بهار و افزایش ساعات کاری شعب منتخب خود عملا ارائه خدمات بانکی مضاعف بانکی به هموطنان گرامی را آغاز کرده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

25  ⁄  5  =