مشتری مداری از مهمترین ویژگی های سیستم بانکی است

قائم مقام پست بانک:

امانتداری و مورد اعتماد بودن، داشتن نظم در امور، توجه به قوانین و مقررات و مشتری مداری مهمترین ویژگی هائی است که سیستم بانکی و مجموعه مدیران و کارکنان آن باید توجه بیشتری به آن داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از  روابط عمومی پست بانک ایران: مهندس فراهانی قائم مقام و عضو هیات مدیره در مراسم تودیع و معارفه تنی چند از مدیران این بانک ضمن بیان این مطلب و اشاره به 23 سال نبوت پیامبر اکرم (ص) گفت: میانه روی در همه امور، سکوت و گوش دادن بیشتر و مدارا کردن با مردم و تکریم آنان با صبر و حوصله از خصلت هائی است که حضرت محمد (ص) در دوران نبوت خود همواره به آن توجه ویژه ای داشته اند.

وی افزود: خلقت خداوند تبارک و تعالی و همچنین رسالت و اهداف انبیاء همه بخاطر حرکت به سوی اوست و انقلاب اسلامی ما هم در مسیر حرکت تداوم انبیاء است و همواره باید رحمت و عنایت خدا را مدنظر داشته باشیم.

مهندس فراهانی اظهار داشت: جابجائی در همه ارگان ها و سازمانها تعریف خاص خود را دارد و انتصابات همواره با مشورت صورت می گیرد و همه اعضای کمیته انتصابات پست بانک نیز با دلسوزی تمام و بدون هیچ قصد و غرض و حب و بغضی افراد معرفی شده برای تصدی مسئولیت در واحدهای ستادی و اجرائی بویژه واحدهای اجرائی را مورد بررسی قرار داده و در راستای مصلحت و ارتقاء بانک و تقویت انگیزه کارکنان تصمیمات لازم را اتخاذ می کنند.

قائم مقام پست بانک تصریح کرد: سیستم نظارتی؛ رکن کار، هادی کار و چراغ کار در بانک است و مجموعه های حراست و بازرسی و حسابرسی همواره زحمات زیادی را برای سلامت مجموعه و تقویت آن متحمل می شوند.

وی در پایان ضمن تبریک پیشاپیش عید نوروز به همکاران؛ عدم خدشه دار کردن حیثیت و اعتبار بانک و کارکنان، داشتن تعصب سازمانی، رعایت سلسله مراتب اداری، بزرگ نکردن نقاط ضعف همکاران، گسترش ارتباطات و تعاملات برون سازمانی، پیشگیری از بروز تخلف توسط واحدهای نظارتی، معرفی هرچه بیشتر رسالت و خدمات بانک، پیگیری مستمر طرح ها و پروژه ها، تقویت کارگروهی، عدم دخالت در وظایف و اختیارات یکدیگر و همچنین کمک بیشتر به واحدهای اجرائی را بعنوان مهمترین توصیه های خود به مجموعه عنوان کرد.

گفتنی است: در پایان این مراسم از زحمات و تلاش های علیرضا رحمتیان سرپرست پیشین اداره کل بازرسی و حسابرسی و فاتح کیاست مدیر امور شعب و مناطق تقدیر و احکام انتصاب غلامحسین صباغی بعنوان مدیر امور شعب و مناطق، عباس پورخسروی بعنوان سرپرست اداره کل حسابرسی، اسد گرامی بعنوان سرپرست اداره کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگوئی به شکایات، حسین وارسته بعنوان سرپرست اداره کل تشکیلات و روشها، مجتبی باقری مدیریت سرپرست منطقه یک تهران و همچنین فاتح کیاست بعنوان مشاور و بازرس ویژه مدیرعامل به آنان ابلاغ گردید.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  5  =  2