طلا ۱۷۷۴ دلار در هر اونس/افزایش ارزش دلار

قیمت طلا در نیویورک با افزایش ارزش دلار که تقاضا را برای این فلز گرانبها به عنوان سرمایه گذاری مطمئن کاهش داد، کاهش یافت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ه نقل از بلومبرگ، دلار پس از اینکه موسسه مودیز اعلام کرد خطر ورشکستگی یونان همچنان بالا مانده است، در برابر یورو صعود کرد. کریستین لاگارد، رییس صندوق بین المللی پول، هشدار داده است که اقتصاد جهان از منطقه خطر خارج نشده است.

معاملات طلا برای تحویل در ماه آوریل در بازار کامکس نیویورک، 0.1 درصد کاهش بها یافته و به 1774 دلار در هر اونس رسید. قیمت‌های این فلز در هفته گذشته 2.9 درصد رشد داشت و این فلز پس از رشد 10 درصدی در سال 2011، در سال میلادی جاری تاکنون، 13 درصد رشد داشته است.

نقره برای تحویل در ماه مه، با نیم درصد افزایش به 35.604 دلار در هر اونس رسید. این فلز در سال جاری 28 درصد رشد قیمت داشته که بهترین عملکرد در میان فلزات ارزشمند دیگر بوده است.

پالادیم برای تحویل در ماه ژوئن در بازار بورس کالای نیویورک، 0.8 درصد کاهش یافته و به 707.40 دلار در هر اونس رسید و پلاتین نیز برای تحویل در ماه آوریل، 80 سنت کاهش یافته و به 1714 دلار در هر اونس رسید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

80  ⁄  16  =