رونمایی از پلتفرم معاملاتی همتا به همتای صرافی بایننس

صرافی بایننس پلتفرم معاملاتی همتا به همتای خود را که یک برنامه مبتنی بر ارز فیات و کاربر محور است را مختص استفاده‌ی تاجران رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، در بیانیه مطبوعاتی این صرافی آمده است که بایننس افزایش تقاضای کاربران جهانی و نیاز به امکان تسویه‌پذیری بیشتر را به‌عنوان دلیل راه‌اندازی و ارائه یک پلتفرم معاملاتی همتا به همتا یا P2P نشان میدهد. مدیرعامل شرکت بایننس چانگ پنگ ژائو میگوید:

“در سه ماهه گذشته، افزایش حجم معاملات در پلتفرم همتا به همتا یا همان P2P بایننس مشهود بوده است، و ما دائماً درخواست‌هایی را برای دسترسی بیشتر به‌صورت فیات-کریپتو از جامعه جهانی دریافت کرده‌ایم. برای پاسخگویی به تقاضای روزافزون کاربران، ما به‌دنبال تجار معتبر برای پلتفرم معاملات P2P در سطح جهان هستیم.”

طبق داده‌های وبسایت coin360، بایننس بیش از ۳۰% رشد حجم معاملات را طی یک ماه گذشته تجربه کرده است. کمپانی هنگ کنگی بزرگترین ترافیک ماهانه را با بیش از ۱۸ میلیون کاربر نشان می دهد.

شعبه آمریکایی بایننس، Binance.US ، اپلیکیشن خود را در اوایل ماه جاری منتشر کرد – پلت فرم معاملاتی P2P خود را در اکتبر سال ۲۰۱۹ راه‌اندازی کرد. درهمان زمان، صاحبان کسب و کار و تجارت از طریق دعوت و مراجعه به آن پیوستند. اکنون، برنامه تجارت از طریق ثبت نام آزاد در دسترس است.

پیش بینی مدیرعامل بایننس از قیمت بیت کوین

چانگ‌پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس، پیش از این و در اوائل آبان ماه سال جاری، پیش‌بینی جسورانه‌ای نسبت به قیمت بیت کوین ارائه داد. ژائو زمانی که قیمت بیت کوین در یک رشد ناگهانی از قیمت حدود ۷۴۰۰ دلار به قیمت ۹۳۰۰ رسید در توئیتی پیش بینی کرد که قیمت بیت کوین به زودی به ۱۶۰۰۰ دلار خواهد رسید. ژائو نوشت:

پیش‌بینی قیمت کار آسانی است. فقط زمان‌بندی تحقق پیش‌بینی کار سختی است. به‌زودی شاهد بیت‌کوین ۱۶ هزار دلار ی خواهیم بود. همین الان که ما مشغول حرف زدن هستیم، ۱.۴ میلیارد نفر درحال کار کردن بر روی آن هستند.

پس از پیش بینی ژائو قیمت بیت کوین تا محدوده ۶۴۰۰ دلار نیز سقوط کرده و پس از گذشت حدود ۳ ماه ، قیمت بیت کوین هنوز به تراز ۹۳۰۰ دلار باز نگشته است.

 

منبع: cointelegraph

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

50  ⁄  5  =