بکارگیری رمزارزها در تاکسی آنلاین اوبر در آینده نزدیک

کریپتو در همه جا وجود خواهد داشت!

به گفته مدیرعامل Binance ، فناوری رمزنگاری به بخشی از زندگی روزمره طی یک دهه آینده از جمله هنگام استفاده از Uber تبدیل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، چندسال گذشته، فضای رمزنگاری به قبل از تبدیل اینترنت به جریان اصلی زندگی روزمره در اواسط دهه ۱۹۹۰ تشبیه شده است. مردم دارای اکانت ایمیل نبودند زیرا آنها نه میدانستند که ایمیل چیست و نه میدانستند که چگونه مورد استفاده قرار میگیرد.

امروزه، ایمیل توسط صدها سیستم عامل مختلف پیام رسان اجتماعی پشت سر گذاشته شده است. کریپتو نیز کمی شبیه به این ماجرا است. استفاده از آن چندان آسان نیست مگر اینکه شما اهل فن باشید، و تعداد کمی از افراد واقعاً می‌دانند که کریپتو چیست.

بایننس به‌تازگی پیام ۲۰۲۰ خود را برای ایجاد آینده بر بستر کریپتو منتشر کرد که در آن پیش‌بینی‌هایی جسورانه اما بسیار قابل قبول ملاحظه میشود. مدیرعامل ژائو، سال ۲۰۱۹ را به ساخت فونداسیون یک خانه تشبیه کرد. وی اذعان داشت:

سال سختی بوده است و بخش زیادی از این کار از چشم‌ها دور مانده است.

بیشتر گزارش‌ها روی دستاوردها و برنامه‌های شرکت بایننس برای سال ۲۰۲۰ متمرکز شده بود، اما بخش آخر این بیانیه در مورد آینده کریپتو پیش‌بینی‌های جالبی در بر داشت:

“تا سال ۲۰۳۰، نه تنها بلاکچین و ارزهای رمزپایه هنوز وجود خواهند داشت، بلکه در تمام شئونات زندگی تاثیرگذار خواهند بود. از رمزارز ها بعنوان سیستم پرداخت نسخه‌های بدون راننده کمپانی اوبر استفاده خواهد شد. ارزهای دیجیتال برای خرید کالا و خدمات از نصف دنیا بکار گرفته می‌شود و از طریق هواپیماهای بدون سرنشین به شما تحویل داده می‌شود.”

 

ارزهای رمزپایه و مرجعی چون اوبر به‌طور خاص، مادامیکه هر دو دست در دست هم بدهند تحریک آمیز است. پرداخت های رمزارز ی برای وسایل نقلیه خودران مناسب‌ترین گزینه است.

اوبر سفرهای مردم را بطور گسترده‌ای تحت تاثیر قرار داده و کوتاه کرده است. این سرویس همسفری آنلاین برای اولین‌بار در شکلی جدید در سان فرانسیسکو در ژوئیه ۲۰۱۰ عرضه شد. این تجارت پس از آن در حمل و نقل، تحویل مواد غذایی و وسایل نقلیه خودران توسعه یافت.

براساس گزارش‌ها، این شرکت درحال حاضر با بحران ۲۹ میلیارد دلار ی از زمان عرضه عمومی در ماه می مواجه است. شاید نیاز به اختراع مجدد خود داشته باشد و یکی از راه‌های انجام این کار، آغوش گرفتن ارزهای رمزپایه است.

این شرکت قبلاً با رمزارز ها آشنا شده است. بطوریکه پس از یک هک در سال ۲۰۱۷، اوبر باجی را در قالب بیت کوین پرداخت کرده‌است. درحال حاضر این شرکت تمایلی به سیستم پرداخت به شکل ارزهای دیجیتالی ندارد اگرچه برخی از رانندگان آنها را قبول می‌کنند.

باتوجه به اینکه آمار جمعیت مشتری اوبر جوانترها هستند، به احتمال زیاد آنها نسبت به نسل‌های قدیمی بیشتر تمایل به نگه‌داری دارایی‌های رمزپایه و یا درگیرشدن با آن را خواهند داشت. ماهیت پرداخت‌های خرد برای خدمات کم هزینه نیز باعث می‌شود تا رمزارز مناسب‌تر از کارت‌های اعتباری پرهزینه باشد.

منبع: bitcoinist

xblockchain

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  43  =  46