خاورمیانه، کاتالیزور بازارهاست/ به رشد ارزش بیت کوین یقین دارم

تحلیلگر آمریکایی بازار سرمایه:

کلم چمبرز تحلیلگر حوزه سرمایه‌گذاری با انتشار یادداشتی، ضمن اشاره به نا آرامی‌های اخیر در منطقه و ترور شهید قاسم سلیمانی، از رشد قریب‌الوقوع ارزش بیت کوین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، سرمایه‌گذار بودن برای بسیاری از افراد یک رؤیای دور و دست‌نیافتنی است. این افراد به این دلیل که فکر می‌کنند سرمایه‌گذاری نیاز به پول زیادی دارد از آن دوری می‌کنند، اما این تصور اشتباه است. عده‌ای دیگر علت عدم ورود به سرمایه‌گذاری را عدم اطلاع کافی از نحوه سرمایه‌گذاری عنوان می‌کنند و معتقدند سیگنال گیری جهت سرمایه‌گذاری، بهترین روش برای افرادی است که وقت و حوصله آموزش دیدن را ندارند ولی بسیار به سرمایه‌گذاری مشتاق‌اند.

زد و خوردهای اخیر در منطقه و به تبع آن شهادت سردار قاسم سلیمانی، بسیاری از تحلیلگران را به سیگنال‌گیری و بررسی تکنیکال رمزارز ها سوق داد.

کلم چمبرز تحلیلگر حوزه سرمایه‌گذاری با انتشار یادداشتی، ضمن اشاره به نا آرامی‌های اخیر در خاورمیانه و ترور سردار شهید قاسم سلیمانی، رشد قریب الوقوع ارزش بیت کوین را پیش‌بینی کرده است. وی در یادداشت خود آورده است:

«تا مدتی پیش به نظر می‌رسید افراد حقوقی در بازار رمزارز ها به دنبال یه کاتالیزور در بازار بودند تا رشدی خیره کننده را برای دارایی‌های خود رقم بزنند و این مسئله به واسطه اتفاقی که منجر به کشته شدن ژنرال سلیمانی افتاد، اجرایی شد و اکنون زمزمه جنگ در خاورمیانه بیش از پیش شنیده می‌شود.»

همه نگاه‌ها معطوف به بیت کوین

چمبرز پس از شهادت سردار سلیمانی و به اشتراک گذاشتن تصویر زیر نوشت همانطورکه انتظار می‌رفت، نفت پس از ترور قاسم سلیمانی، رشد کرد و طلا نیز از قافله عقب نماند و همپای رشد ۳ درصدی نفت، بازار طلا هم ۲% رشد کرد. اما سومین دارایی بزرگ سرمایه‌گذاران که بیت کوین است، با ۵% رشد، همه نگاه‌ها را معطوف خود کرد.

چمبرز در انتهای یادداشت خود با اشاره به صعود قطعی بیت کوین ، چنین نوشت:

«به نظر می‌رسد بیت کوین شرایط خوبی را پیش رو خواهد داشت و هنوز فرصت خرید و سیگنال گیری وجود دارد. درخصوص ترور قاسم سلیمانی و درگیری آمریکا و ایران و همچنین عدم اطلاع از آینده خاورمیانه، رخ دادن یک اتفاق قطعی خواهد بود و آن هم صعود ارزش بیت کوین در ایام آتی است.»

 

این تحلیلگر بازار سرمایه پیرامون نمودار تکنیکال بیت کوین نوشت:

«جذابیت نمودار فوق در این است که متخصصان رمزارز در دنیا پیش از معامله‌گران به روند صعودی ناشی از اتفاقات خاورمیانه پی بردند.»

اما جالبتر آنکه پیش از پیش‌بینی چمبرز و مطابق پیش‌بینی‌های قبلی گروه تحلیل ایکس بلاکچین روند صعود بیتکوین ادامه دار بوده است و قیمت درحال حاضر، تراز ۸۰۰۰ دلار را لمس کرده است.

 

منبع: forbes

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×    =  21